Muusikoiden.net
11.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huippu-Dread!
1
Loef
30.12.2011 17:37:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tutustua!

"Prim"

Dreadnought kokoinen , 4t € kitara !

www.loefguitars.fi

olav

Jkob
30.12.2011 21:47:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loef: Kannattaa tutustua!

"Prim"

Dreadnought kokoinen , 4t € kitara !

www.loefguitars.fi

olav

Jos tämä on mainos niin kannattaa ottaa parempia kuvia ja ottaa huomioon että Tori on olemassa..

Wanking is timeless
milahtee
31.12.2011 15:58:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jkob: Jos tämä on mainos niin kannattaa ottaa parempia kuvia ja ottaa huomioon että Tori on olemassa..

+1

Mainittakoon vielä, että Torikin on tarkoitettu ainoastaan yksityishenkilöiden ilmoituksille ei siis yrityksille.

eino mies
01.01.2012 13:34:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos nyt puhuttaisiin kuitenkin kitaroista niin voin omasta kokemuksestani sanoa, että Loef-Kitaroiden hinta/laatusuhde on kohdallaan. Itselläni on kaksi Loefia ja niillä soittelen ennemmin kuin muilla kitaroilla.
Parhaat kuvat kitaroista löytyvät valmistajan sivuilta ja parhaat ääninäytteet ovat ruotsalaiskitaristi Martin Tallstromin soittamia youtubessa. Tässä Martin versioi Procol Harumin kuolematonta musiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=f3DLarwDOO0
Omia tuotoksiani, joita ei kannata aivan samana päivänä mennä kuuntelemaan, on esim tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=3mJn … WrPrXB9lr7yv9Q&index=4&feature=plcp

ekawekara
01.01.2012 16:09:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hittolainen. Mulla on ollu 3 Loef:ia ja niiden saundi on suoraan taivaalisen rauhan aukiolta. Olen omistanut paljon laatuakustisia, ja nyt en todellakaan enää hingu Martin:nin tai minkään muun perään. Loef tekee kitraroita sydämellä ja suurin osa muista järjellä ( eli mitä jää viivaan alle) Mun Amber on puhtaasti mun paras kitara. Gibson, Grertsch, Fender ja kaikki mun 9 akustista jää tän taakse heittämällä. Olav Loef on nero ja me kaikki muut voisimme sen tunnustaa hänen elinaikanaan. Äänittäkää Loefeja. Silloin erot paljastuu. Se on nykyään helppoa, kelpo usb mikin saa halvalla ja sithän siitä ei olekaan enää pitkä matka The Dark side of the moon saundiin ? Or what do you think ?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti