Muusikoiden.net
07.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: akustinen kitara 10-v
1
humppaveikko78
09.12.2011 11:32:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heips vuan.
Tuossa olen kahtellut eri akustisia kitaroita ottopojalle 7-v, mutta ikäistään "päätään pitempi".
Tuntuu että ikivanha risa mandoliini on käsissä aina, niin voisihan sitä oikeallakin kokeilla.
Nyt vaan kun en tiedä minä oisi semmoinen mitä kannattaisi harkita, JOS SE KIINNOSTUS LISÄÄNTYISI..

Kun en viitsisi "kallista" ostaa, jos se päätyykin nurkkaan.

Mitä suositte ensimmäiseksi kitaraksi. Itse ajatteli 3/4 yahaman cs-40, mutta onko muita vaihtoehtoja. ?
Kiitos etukäteen.

Tuossa katselin pakettia
--> TENSON KLASSINEN STARTERSET
Tekeekö niillä mitään?

Fat Masterson
09.12.2011 14:10:30

Yamaha CS-40 on kelpo peruskitara ja sopii hyvin lapselle seuraavaksi portaaksi sen risan mandoliinin jälkeen. Kysymyksessä on ihan oikea soitin, jossa ei suurta tappiota tule jos muut asiat ovat sittenkin mielenkiintosempia.

Ukkovaari
09.12.2011 14:40:46

Fat Masterson: Yamaha CS-40 on kelpo peruskitara ja sopii hyvin lapselle seuraavaksi portaaksi sen risan mandoliinin jälkeen. Kysymyksessä on ihan oikea soitin, jossa ei suurta tappiota tule jos muut asiat ovat sittenkin mielenkiintosempia.

Kompaan eli Yamaha CS-40 ja siitä aavistuksen kalliimmat naikkarit ovat hyviä alkuun eivätkä maksa liikoja.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti