Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kokemuksia Fender T- bucket 300 kitarasta?
1
cundi89
27.11.2011 18:22:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens olen aloitteleva kitarist. Olen harjoitellut kitaran soittoa nyt jotain noin 2kk Osaan perus soinnut A D E Em G Gm A7 Dm E7 C ihan perus soinnut. Tällä hetkellä harjoittelen nailonkielisellä kitaralla

Olen myös miettinyt oman kitaran ostoa katsellut olen Fenderin T-Bucket 300 kitaraa kun ei vaikuttaisi olevan hirveän kallis vähän yli 200 euroa.

Olisi kiva jos kertoisitte kokemuksia kyseisestä kitarasta. Voitte myös ehdottaa muita vastaavanlaisia kitaroita ja laittaa vaikka linkkeinä

ja miten on kun minulla on aika pitkät nakkisormet :D niin vaikeuttaako se soittamista esim näppäilyyn? ja onko kitaran kaulojen leveydellä paljonkin eroja

Otteitten vaihtaminen sujuu suht hyvin mutta tietenkin alku kankeutta kun vasta aloittelija olen.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

Rg505bk
27.11.2011 20:38:03 (muokattu 27.11.2011 20:43:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on vastaavia ketjuja parikin, mutta ei siinä mitään hauskahan näistä on jorista. Tsekkaa vaikka suraavat: Yamaha, Cort, Walden, Ibanez, Tanglewood. Näiltä siis mallit 200€ hintaluokassa, toki enemmällä saa myös enemmän. Kuitenkin jo parilla sadalla saat kitaran kokopuukannella, joten suosittelen valitsemaan sellaisen. Merkkihän riippuu siitä, mikä itseäsi eniten mielleyttää - joten ei kun testaamaan ja muistä ketoa mihin päädyit!

Edit: Niin eipä ole tullut tuohon Fenderiin lähmmin tutustuttua, mutta uskoisin että samalla rahalla saat yllä mainituilta merkeiltä paremman kitaran, josta on iloa vielä pitkään.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti