Muusikoiden.net
03.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vasenkätisen Akustisen Hankinta
1
vansku
24.07.2011 22:52:36 (muokattu 25.07.2011 14:30:54)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut hankkia vasenkätisen akustisen kitaran, mutta valikoima näyttää olevan melko suppea. Olen aloittelija, joten en mitään super hienoa kitaraa tarvitse, mutta mielellään sellaisen joka kestäisi kumminikin pitkään.

Thomanilta selailin ja silmiini iski yksi malli josta innostuin, Fenderin Dick Dale Signature Malibu SCE. http://www.fender.com/en-FI/products/search.php?partno=0968400009 Vaikuttaa melko hyvältä ja juuri hakuuni sopivalta: ohut runko ja kapea kaula. Etsin siis kompaktin kokoista kitaraa. Kitaran hinta on Thomannilla 555e, joka ylittää budjettini, mutta ehkä ei ole niin paha jos kyseessä on hyvä kitara.

Osaisiko joku kitaroista enemmän tietävä henkilö sanoa tarkemmin olisiko tuo sopiva kitara minulle, tai suositella jotain muuta samantyylistä vasenkätistä kitaraa, eli ohut runkoista teräskielistä akustista.

DEUS 60
25.08.2011 17:38:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vasenkätisiä malleja löytyy nykyään oikein mukavasti ja suht koht edulliseen hintaan esim. Yamahalla ja Ibanezilla löytyy kohtuuhintaisia, joissa on kokopuu (kuusi tai seetri) kansi. Kaikki nuo yllämainitut valmistetaan Kiinassa mutta sitä ei pidä pelätä, melkein kaikki tunnetut merkit rakennuttavat kitaransa Kiinassa ja niiden laatu on nykyään oikein passeli. Usalaiset maksavat rutosti enemmän ja onhan niitä vasureita myynnissä tälläkin palstalla aika usein!

Jatka soittamista ja löydä uutta
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti