Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: paljonkohan maksaa korjata tommonen classinen kitara.
1
vili linnakoski
14.06.2011 17:16:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarasta on kaikukopan toi ihan alaosa rikki, halennut ja palasia irronnut.
kitara on ollu mulla ihan alkuajoista saakka ja siinä oli aikoinaan ihan helvetin hieno soundi.. onkohan mitenkään mahdollista korjata ja jos on paljonko se tulisi about maksamaan?

kuvaa en voi ainakaan vielä laittaa, koska en omista kameraa.

Numb
16.06.2011 09:05:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On mahdollista korjata.

Suuntaa antavaa hintaa vaikka tuolta: http://www.jasesoi.fi/soitinkorjaus/korjaushinnasto

friikki
16.06.2011 10:44:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vili linnakoski: kitarasta on kaikukopan toi ihan alaosa rikki, halennut ja palasia irronnut.
kitara on ollu mulla ihan alkuajoista saakka ja siinä oli aikoinaan ihan helvetin hieno soundi.. onkohan mitenkään mahdollista korjata ja jos on paljonko se tulisi about maksamaan?

kuvaa en voi ainakaan vielä laittaa, koska en omista kameraa.

Mikäli sitä kantta ei saa jotenkin "parsittua" kasaan niin sitten pitää rakentaa uusi kansi. Uuden kannen työstäminen koristelistoinoon, lakkauksineen, rosetteineen, jne.. lähtevät yleensä tonnin tietämiltä ylöspäin, riippuen matskuista sun muista... Mitään takuuta tuskin kukaan voi antaa että siihen tulee juuri samanlainen soundi kuin siinä oli. Hyvää on tosin se että hyvin tehdyn kansiremontin jälkee soundi saattaa olla huomattavasti parempikin.

Jos et ole soittimeesi tyytyväinen se pitää sitten tehdä itse :)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti