Muusikoiden.net
03.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Akustiset ei soi n.14 nauhavälin kohdalta
1
niilopi
29.12.2010 21:02:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nyt 2 akustista joista kumpikaan ei soi tuolta ylempää. oon kaularaudan löystäny mutta ei auta.. kitaran bodyyn nähden bodystä ylöspäin kaula lähtee taipumaan alaspäin jonka takia kielet ottaa kiinni ylempää soitettaessa. Mitä tehdä? Koitin kosteuttamista ja kielet irti roikuttamista.ennen soinut ihan hyvin joten ei viittis tallaakaan lähtee nostamaan.

Tailor Pale
30.12.2010 14:58:33 (muokattu 30.12.2010 15:01:05)

Kansi painunut montulle tallan ja reiän väliltä? Jos, niin käsittääkseni kuivumisongelmasta kysymys. Kosteutta, kosteutta!

Kuivuminen tapahtuu viikkojen kuluessa, niin myös kosteuden palauttaminen eli parissa päivässä ei muutoksia vielä tapahdu.

Ape

Zerzy
31.12.2010 11:09:19

Mulla oli sama ongelma viime talvena eli ei soinut 12. nauhavälin kohdalta. Olin tosin käyttänyt kosteutusmatoa, mutta ilmeisesti olin kastellut sitä liian harvoin. On niin pirun kuiva tuo sisäilma näin kovilla pakkasilla. Viikon tehokuuri parilla kosteuttajalla ja toimi sen jälkeen hyvin. Tänä talvena olen oppinut virheistä.

Tuostapa tuli mieleen, että en tiedä kuinka kaukana tästä nauhaongelmasta on tuo kannen halkeaminen? Arpapeliä. Ei ole kokemuksia ja parempi niin. :)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti