Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanesz elektroakustinen
1
Grugi
01.06.2010 19:28:37 (muokattu 01.06.2010 19:49:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis tässä pieni hinku ostaa elektroakustinen ja muutama mallikin katottuna mutta kuten aina nyt kaipaan hieman kokemuksia näistä malleista unohtamatta elektroniikkaa.

AEL20ETKS - http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?product_id=1056

AEG20ETG - http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?product_id=843

EW20BGE NT - http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?product_id=885

SX72TBC - http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?product_id=159

Eli noista joku voisi olla se mun kitara, viimeinen taitaa olla eniten erottuva noista kolmesta muusta mallista.
Mulla ei kokemusta ole noista ja varsinkaan tosta mikki/etuvahvistin puolesta niin kaikki kokemukset otetaan vastaan.

kiitos ja kumarrus, siis kippis.

ps. sori otsikon kirjoitusvirhe.

SDMF
kiriminni
02.06.2010 19:06:22

Ibanez AW30ECENT testailin tänään ja pirun hyvä,kokopuukansi ja mahonkia sivut
ja pohja.Hyvä kaula.Otelauta materiaali oli oudon näköistä-en tiedä mitä.
Aiheutti jonkun verran sqeeuuiiick ääniä.
Hinta oli joku 380€ ja Kiinassa tietysti oli tehty.
Kannattaa ostaa siis perinteisistä puumateriaaleista tehty eikä noita mitä yllä oli.

All I really want:meet the Maker,hunt the hunter,kill the killer,some justice,find a soulmate.
Grugi
03.06.2010 08:10:32

Melkosen vähän on noita kitaroita ihmisillä kun ei mitään kommetteja irtoa.

Mä en kyllä ihan suoraan noita malleja tyrmäis vaikka eivät kokopuuta olekkaan tai muuten, pitää toki käydä itse koeajamassa kunhan ehtii nin sittenhän sen huomaa onko niistä mihinkään.

SDMF
hallu
03.06.2010 10:55:35 (muokattu 03.06.2010 10:57:13)

Grugi: Melkosen vähän on noita kitaroita ihmisillä kun ei mitään kommetteja irtoa.

Mä en kyllä ihan suoraan noita malleja tyrmäis vaikka eivät kokopuuta olekkaan tai muuten, pitää toki käydä itse koeajamassa kunhan ehtii nin sittenhän sen huomaa onko niistä mihinkään.

No ei laminaattikitaroita tyrmätä tarvitse. Itse olen nähnyt ihan ok soittimia laminaatistakin tehtynä ja archtopkitarat taitaa olla valtaosaltaan laminaattia (joitain kalleimpia lukuunottamatta) joten ei se laminaatti kategorisesti ole mikään kelvoton ratkaisu.

Noi Ibanezin EW-sarjan kitarat on minun mieletä tylsiä ja latteasointisia akustisesti, mutta olen kuullut kehuttavan että niissä on hyvät mikit. Suosittelisin kyllä tutustumaan Ibanezin artwoodsarjaan myös. Koklasin paria semmoista ja olivat ihan nättisointisia ja omaan makuuni jopa Yamahan apx500 jäi toiseksi, mutta vaikeaahan se on ihan rinnakkain pistää pikaisella kokeilulla.

kiriminni
03.06.2010 19:21:02

Huomenna testailemaan Hesaan ainakin Montage-sarjaa levytukkuun.
Koitan kokeilla muitakin Ibanezin akustisia.N.puolenpäivän aikaan tai vähän ennen.

All I really want:meet the Maker,hunt the hunter,kill the killer,some justice,find a soulmate.
Grugi
03.06.2010 22:27:50

kiriminni: Huomenna testailemaan Hesaan ainakin Montage-sarjaa levytukkuun.
Koitan kokeilla muitakin Ibanezin akustisia.N.puolenpäivän aikaan tai vähän ennen.

Hienoa juu, jos vaan viittit ja aika piisaa niin kokeiles noita mun laittamia malleja. Toki käyn itekkin niitä testaamassa ennen kun ostan mutta muidenkin mielipiteet on vaan plussaa. Niin ja ihan kotikäyttöön olen kitaraa hommaamassa joten sekin laittaa ehkä rimaa hieman alemmas.

SDMF
kiriminni
04.06.2010 20:32:44

No vitut sinne Levytukkuun kerinny,kun Stockmanilla muija pyöri koko ajan.
Musiikkifazerilla ja kitarapajalla kävin.Fasulla testailin Yamaha ntx-700.Se oli loistava,mutta nylonkielinen.Kitarapajalla tuli taas niin huono vaihto hyvitys ettei paljoa kaupankäynti kiinnostanut.Taidan tehdä kauppaa täällä Riihimäellä,kun myyjätkin on tuttuja.Ketjun aloittajalle noi on musta Ibanezin huonoimmat mallit.
Liian erikoiset puut tai no kokeilemalla se tosiaan selviää.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti