Muusikoiden.net
05.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teräskielinen mikitetty akkari tonnin pintaan. Suosittele!
1
Rambanus
17.03.2010 13:43:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ollut oikein tyytyväinen teräskieliseen Takamineeni (F340) vuosimallia -86.
Sisään on jälkeenpäin laitettu Highlander II mikki ja kivasti on soinut. Olen tykännyt sekä soundista että helppoudesta soitossa. Lähinnä säestän ja komppaan.
Nyt vain virettä on pitänyt korjailla useammin. Huolto olisi ykkösjuttu, mutta sitten muutenkin tekisi mieli parantaa soitinta, ostaa!

Olen kokeillut Takamine EF341SC (BruceS.) ja tykkäsin siitä. Helppo vapaa viritys CT4B esivahvistimen yhteydessä olisi kiva juttu. Vaan mitä sanovat kokeneemmat tästä instrumentista? Paraneeko soitin paljon, jos mennään saman merkin super natural -sarjaan ja esivahvistimeksi vaihtuu "cooltube" (Esim. TAN15C) ?

Nyt täällä monet kehuvat Furchia. Saisihan sellaiseenkin rakennutettua mikrofonin sisään.. Vai onko vielä joitain tiettyjä soittimia, joita suosittelette tsekkaamaan.
Tiedän toki, että on Martineja, Tayloreita ja Gibsoneja pilvin pimein, mutta hinta nousee pilviin ja yksilöiden kanssa menee sormi suuhun. Suosittele, jos jokin malli voisi olla hyvä katsastaa ja kokeilla.

Kiitos asiallisesta avusta!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti