Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Little martin ja baby taylor
1
Tumez
19.02.2010 12:55:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oon ostamassa noista toisen , onko kellään kokemusta tollasista?

Jos joku asia on varma ni se on täysin varma
weelie
20.02.2010 19:15:23

tsekkaa alvarezkin. Mulla oli Martin, tykkäsin.

http://pickingjjcale.blogspot.com/
C7
23.02.2010 14:20:11 (muokattu 23.02.2010 14:21:19)

Minulla on Little Martin ja pidän siitä eritäin paljon. Pitää hyvin vireen, miellyttävä soittaa ja soundi loistava....Baby Taylorista ei ole kokemusta.

vanha, mutta elossa!
gunnar
01.03.2010 09:19:23 (muokattu 01.03.2010 09:20:06)

C7: Minulla on Little Martin ja pidän siitä eritäin paljon. Pitää hyvin vireen, miellyttävä soittaa ja soundi loistava....Baby Taylorista ei ole kokemusta.

Komppia tälle, Little toimii mulla reissu kitarana. Aivan loistava vehje. Babya olen kerran kokeillut, mutta en lämmennyt. Soundi ei miellyttänyt, ainakin ko. yksilö kuulosti enemmän joltakin banjolta, maniskalta tms...

weelie
03.03.2010 08:53:44

baby taylor on sellainen kokopuinen pikkuritsa. Ohut saundi, mutta kevyt soittaa.
Martinissa on hevimmän oloinen, kielet on 13-settiä (skaala lyhyt 24"), ja plekulla soittaessa kuullostaa "ihan oikealta kitaralta" (ainakin soittajan korvissa, ei kovin kantava tuo akustinen saundi ole), mutta sormisoitossa on jäykän ja hitu kuolleen oloinen. Mulla oli siis se laminaattikantinen versio. Alvarez muistaakseni vähän samansorttinen kuin tuo Taylor.

http://pickingjjcale.blogspot.com/
gunnar
03.03.2010 09:55:42

weelie: baby taylor on sellainen kokopuinen pikkuritsa. Ohut saundi, mutta kevyt soittaa.
Martinissa on hevimmän oloinen, kielet on 13-settiä (skaala lyhyt 24"), ja plekulla soittaessa kuullostaa "ihan oikealta kitaralta" (ainakin soittajan korvissa, ei kovin kantava tuo akustinen saundi ole), mutta sormisoitossa on jäykän ja hitu kuolleen oloinen. Mulla oli siis se laminaattikantinen versio. Alvarez muistaakseni vähän samansorttinen kuin tuo Taylor.

Jep, laminaattikantista Littleä olin ostamassa, kun olisi ollut huolettomampi reissussa. Koko puukantinen oli kuitenkin enemmän "elossa" ja kun hintaeroakaan ei ollut kuin muutama kymppi, lähdin siihen. Plektrasoitossa toimii mulla erinomaisesti ja kuulostaa kitaralta. Lyhyempi skaala ei ole haitannut muuta kuin ehkä barreissa ihan ylimmillä nauhoilla...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti