Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Akustisen kitaran korjaaminen & Oulun seudun soitinkorjaamot?
1
Stormheit
09.11.2009 15:30:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Oulussa tai lähiseuduilla pätevää soitinkorjaamoa jossa voisi hoidattaa (nylon-kielisen) akustisen kitaran irtoamaisillaan olevan kaulan kuntoon?

Vaihtoehtoisesti, onko hankalaa yrittää korjata itse? Perusliimoilla tuskin pysyy kasassa kuitenkaan?

krautio
09.11.2009 15:47:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rauno Härönen. Tulee varmasti kitarasi hänellä kuntoon. Itse olen monet kitarat huollattanut ja hyvää jälkeä on tullut edullisesti.

http://www.kitarakorjaamo.com/

t. Köpe

Stormheit: Onko Oulussa tai lähiseuduilla pätevää soitinkorjaamoa jossa voisi hoidattaa (nylon-kielisen) akustisen kitaran irtoamaisillaan olevan kaulan kuntoon?

Vaihtoehtoisesti, onko hankalaa yrittää korjata itse? Perusliimoilla tuskin pysyy kasassa kuitenkaan?

"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
P-Nut
10.11.2009 19:48:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo Häröselle ääni täältäkin. Homma hoituu ammattimaisesti ja halvalla.

planet Bullshit on a galaxy of this sucks cameldicks.
Stormheit
14.11.2009 20:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

P-Nut: Joo Häröselle ääni täältäkin. Homma hoituu ammattimaisesti ja halvalla.

Ystävän puolesta siis kyselin. Kiitoksia Härösen hehkutteluista, hänelle kitara meni huoltoon. Tosin 80€ maksoi kuulemma tämä kaulan korjaaminen/tietenkin kielien vaihto jne. mielestäni ei kovin halpa mutta ilmeisesti tekee kuitenkin hyvää jälkeä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti