Muusikoiden.net
02.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez AW40ECE-DVS
1
stonedeaf
08.11.2009 23:32:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia ks. mallista?
Tarkoituksena löytää perushyvä edullinen kitara satunnaiseen keikkailuun.
Uuden hinta pienen googlaamisen jälkeen tuolle mallille halvimmillaan 299€

Elämän ostos vai rahojen tuhlausta?

Lancelot
09.11.2009 20:06:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stonedeaf: Onko kellään kokemuksia ks. mallista?
Tarkoituksena löytää perushyvä edullinen kitara satunnaiseen keikkailuun.
Uuden hinta pienen googlaamisen jälkeen tuolle mallille halvimmillaan 299€

Elämän ostos vai rahojen tuhlausta?

Joskus omistin kyseisen kitaran ja oikein tyytyväinen olin. Et kyllä 300€:lla ainakaan parempaa löydä, ellet käytettyjä katso. Mutta voin sanoa että toi Ibanez on aika varma valinta.

stonedeaf
10.11.2009 19:53:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lancelot: Joskus omistin kyseisen kitaran ja oikein tyytyväinen olin. Et kyllä 300€:lla ainakaan parempaa löydä, ellet käytettyjä katso. Mutta voin sanoa että toi Ibanez on aika varma valinta.

Jeps. Itsellä ibanezista kokemuksia pariinkin eri otteeseen ja kaikki positiivisia, mutta akustista ibanezia en ole tainut pitää edes kädessä... Täytynee lähteä joku vkl isoon kaupunkiin testailemaan, kun täältä tuppukylästä ei saa tuohon rahaan, kun jonkun hikisen staggin kitaran :)

keikkailija
26.11.2011 12:18:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle jäi perinnöksi Ibanez AW 40 ECE-NT, ja olen alkanut sitä vasta viime aikoina kaivavaan laukusta esiin tihenevään tahtiin. Kitara on aikoinaan Liettuasta ostettu salkkuineen päivineen reilun neljänsadan euron hintaan. Suomesta näyttäisi saavan nykyisellään hintaan 410,-

Itse asiaan: Kitarassa on kyllä osaset kohdallaan, ja akustinen sointi on sitä luokkaa, että voisi olla arvokkaampikin kitara. Fishmannin etuaste ajaa asiansa, ja ekvalisointi on tehokas. Kaula tuntuu olevan melko herkkä lämpötilojen ja kosteuden muutoksille, mutta säätämällä niistä on hyvin selvinnyt. Vire pysyy hyvin.

Soitettavuus tuntui aluksi hieman hankalalta, mutta tottumisen jälkeen tuolla on ihan hyvä vetää. Kaiken kaikkiaan voin suositella lämpimästi.

Hetu
08.12.2011 13:17:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikkakitarana käytän, loistopeli hintasekseen!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti