Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Walden d550
1
Rieska
08.09.2009 16:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!

Olen soittanut vuden, vanhalla 3/4 kitaralla jolla opettelin kitaran perusteet. Nyt olen ajatellut, että hankkisin uuden kitaran. Kävin paikallisessa musiikkikaupassa ja myyjä suositteli Walden d550 mallia. Testasin sitä ja se kuulosti todella hyvältä. Nyt kysyisin teidän mielipidettä kyseisestä kitarasta.

Onko hinta laatusuhde kohdallaan? (Hinta kaupassa 230e)
Taipuuko kaula? (En kyllä usko :))
Päällisin puolin onko laatu kitara vai kannattaisiko hankkia joku muu?

Riiski
08.09.2009 17:15:45

Mullon ollu reilut 3 vuotta Walden D410 eikä mitään ongelmaa, ei kaulan vääntyilyä tai vireongelmia. Toisaalla Muusikoiden netissä joku kertoi kohdalleen osuneen parikin Waldenia, joissa oli viimeistely vähän niin ja näin, mutta omat kokemukset siis pelkästään myönteisiä.

Gotnine
13.09.2009 00:47:57

Oppilas osti just menneellä viikolla Walden Natura N740 -kitaran; merkki itselleni entuudestaan täysin tuntematon, mutta oli todella positiivinen yllätys; oppilas itse ei tiennyt hintaa, mutta netistä löysin hinnaksi 300-350 €uroa. Noin halvalla ei kyllä parempaa kitaraa voi saada; ihan erityiskiitokset laadukkaasta virityskoneistosta!

Rieska
14.09.2009 13:57:59

Kiitos vastauksista tuntuu tuo Walden ns nousevalta tähdeltä ku ei oo paljoo ollu esillä mutta hyviä arvosteluja on. Saa laittaa lisää kokemuksia Waldenista!

G-tarhead
15.09.2009 20:00:36

Täältä löytyy Walden G570. Ystävällisesti tarjousta pyytäen paikallisesta liikkeestä lähti mukaan 205 €:lla. Kyllä on hintaisekseen todella mehevä peli.

Laxter
19.09.2009 13:48:05

Itselläni on Walden D610, jonka ostin Tampereen DLX:stä vajaa kaksi vuotta sitten pehmeän laukun kanssa hintaan 260 €. Olen ollut ostokseeni tyytyväinen. Kitaran soundi on mielestäni hyvä ja vire pysyy hyvin, mutta ainoana miinuksena voisin mainita kitaran raskaan soitettavuuden.

konehes
19.09.2009 20:41:58

Laxter: ainoana miinuksena voisin mainita kitaran raskaan soitettavuuden.

Ei tuo ole kitaran vaan säätöjen vika. Täälläkin on vaikka miten monta ketjua, joista löytyy vinkkejä kitaran säätämiseen.

cherub with heavy metal machine
Rieska
20.09.2009 14:42:16

No kävin ostamassa kitaran. huippu kitara! Mutta parin päivän päästä d kieli särisee vapaana soitettaesaa P*****kele! Oisko jotai vinkkejä miten sais särinän pois vai kanntattaako mennä kauppaan niille korjattavaks?

Juniper
20.09.2009 14:58:40

Rieska: No kävin ostamassa kitaran. huippu kitara! Mutta parin päivän päästä d kieli särisee vapaana soitettaesaa P*****kele! Oisko jotai vinkkejä miten sais särinän pois vai kanntattaako mennä kauppaan niille korjattavaks?

Veikkaan, että kitara siirtyi kuivempiin olosuhteisiin ja kansi on painunut aavistuksen.
Kostutinta kehiin niin ongelman pitäisi poistua. Kaularautaakin voi löysätä aavistuksen.
Kaupassa ne voivat tietysti säätää kaularaudan jos itse ei osaa/viitsi/uskalla.

Rieska
20.09.2009 15:39:16

Kiitos osaavasta vastauksesta! Kostutin on kyllä ollut koko ajan käytössä joten se ei siitä johtunut. Säädin tyhmänrohkeana kaulaa löysemmäksi 1/8 kierrosta ja johan soi hyvin! Kiitti!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti