Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Sonoran SCE akustiset
1 2
Viking
27.07.2011 20:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistäs tuo 41mm tuli... se on kyllä yläsatulan leveys.
kyllä tuo on ihan ns. standard-mitoilla eli kotelon syvyys 95mm- 120mm (Rear)
 
Sopivasti selvinpäin tai sitten ei...
Charge
03.09.2011 12:13:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyhmä kysymys, mutta käytetäänkös elekroakustisissa sähkiksen vai akustisen kieliä?
 
"Historys Written Today".
Mikael
03.09.2011 12:51:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charge: Tyhmä kysymys, mutta käytetäänkös elekroakustisissa sähkiksen vai akustisen kieliä?
 
Elektroakustinen on akusitnen kitara jossa on mikit ja siinä käytetään akustisen kitaran kieliä.
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Charge
03.09.2011 13:48:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kiitoksia. :)
 
"Historys Written Today".
Scub
19.11.2013 20:29:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha ketju, mutta ostin tänää sonoran California seriessin, ja sattu käteen, ku oma meisseli. Ei kyllä mitään pahaa sanottavaa(huom. hintaluokka alle 300€). Takuuta annetaan kuitekii 2 vuotta, ni katellaa kuinka kestää. Tosi mukava C-profiili vaahterakaula tuo hauskasti sähkiksen mieleen, ja koppa on ihan ison akkarin kokoa.
 
elon arska
02.12.2013 13:38:25 (muokattu 02.12.2013 13:42:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scub: Vanha ketju, mutta ostin tänää sonoran California seriessin, ja sattu käteen, ku oma meisseli. Ei kyllä mitään pahaa sanottavaa(huom. hintaluokka alle 300€). Takuuta annetaan kuitekii 2 vuotta, ni katellaa kuinka kestää. Tosi mukava C-profiili vaahterakaula tuo hauskasti sähkiksen mieleen, ja koppa on ihan ison akkarin kokoa.
 
Itselläni täysin samat fiilikset omasta Sonoranista. Kyllä jumankauta parempaa virittimellistä, kokopuukantista elektroakkaria saa samassa hintaluolassa hakea huolella! Ja enpä ois uskonu koskaan ostavani akustista kitaraa Verkkokauppa.comista, mutta se oli ainoa paikka pk-seudulla josta sitä sai natural-värityksellä.
 
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
metlica
17.10.2014 17:46:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pokkasin itelle tänään tämmösen. Hiton hyvin soi ja istuu käpälään. Väri on aivan hirveä vihree, mutta näillä mennään.:)
 
Get it fucking done.
metlica
21.10.2014 19:14:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

metlica: Mä pokkasin itelle tänään tämmösen. Hiton hyvin soi ja istuu käpälään. Väri on aivan hirveä vihree, mutta näillä mennään.:)
 
Sen verran otetaan takas, että väri on hopea joka taittuu siniseen. Pelotti emännälle näyttää uutta ostosta, mutta onneksi hän korjasi värisokeaa..
 
Get it fucking done.
tuquoque
22.10.2014 14:47:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut tällainen pari vuotta. On hyvä kitara kaikinpuolin ja kaula sopii Fender-miehelle sen enempää säätelemättä. Lisäksi mulla on fiksaatio vintage-valkoisiin kitaroihin ja akustisissa ei ole hirveästi valinnanvaraa. Oma Sonoran on olympic white -värinen.
 
Just kävin viime viikolla hipelöimässä Martineja, mutta en oikein saanut perusteltua itselleni, miksi sellaisen hankkisin. Vertailla en yritä, mutta Sonoran riittää mulle oikein hyvin. Hyvä kitara ja kaiken lisäksi Fender.
 
m.
pikkuinen
23.07.2016 05:40:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha keskustelu mut pakko lisätä että mulla elektroakustinen Sonoran ja hinta-laatu suhde: kandee käyttää 9 tai 10 kieliä niin laatu menee yli hinnan
 
pikkuinen
23.07.2016 06:27:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on SCE siis elektroakustinen Sonoran. Soitin aiemmin kymppikielillä, mut vaihdoin 11 viime huollossa. Onko kellään kokemuksia 9-kielistä kyseisessä kitarassa? Kun omasta mielestäni noi 11-set on liian paksut: sointi on raskaampaa ja heleys ja keveys hävisi. Tossa oli kaunis kirkas sointi, nyt se muuttui. Ja edellisillä kielillä(oli kympit) Martini-merkkiset kuutonen alkoi säristä vapaana. Onko mitään ehdotuksia minkä merkkiset kielet olisi sopivat?
 
Jkob
25.07.2016 09:35:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pikkuinen: Mulla on SCE siis elektroakustinen Sonoran. Soitin aiemmin kymppikielillä, mut vaihdoin 11 viime huollossa. Onko kellään kokemuksia 9-kielistä kyseisessä kitarassa? Kun omasta mielestäni noi 11-set on liian paksut: sointi on raskaampaa ja heleys ja keveys hävisi. Tossa oli kaunis kirkas sointi, nyt se muuttui. Ja edellisillä kielillä(oli kympit) Martini-merkkiset kuutonen alkoi säristä vapaana. Onko mitään ehdotuksia minkä merkkiset kielet olisi sopivat?
 
Kokeilemalla se selviää. Itse käytän Cleartonen päällystettyjä, kestää parisen kuukautta. Ja makuasioitahan noi soundi -ja tatsijutut on mutta mun mielestä .11 -kieletkin on liian pienet akustiseen. .12 alkaa olemaan ok:t, itse käytän .13 -settiä.
 
Akustiset akustisina ja sähkökitarat sähkökitaroina ;)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «