Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamandu Costa
1
Epämuusikko
20.07.2008 02:16:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka tietää kyseisen brasilian potran pojan? Olin kuullut tyypin soittoa Mika Kaurismäen Brasilia-dokkareilla, mutta kun näin hänen soittavan Kaurismäen Bossa-ravintolassa pari päivää sitten olin sangen puulla päähän lyöty. Semmoista virtuositeettia ja intensiteettiä (molemmat mahdollisimman laajan määritelmän mukaan) sekä suorastaan virtaavaa musikaalisuutta saa harvoin nähdä. Pitääpä hommata miehen matskua.

Mies on siis 7-kielisen akustisen mestari, juurensa ovat vissiin muutenkin monipuolisessa brasilialaisessa choro-musiikissa. Youtubettakaa. Se on käsky.

Duo Rehband & Voltaren. Bustard #1
Eki C
21.07.2008 18:35:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin Bossassa viime keskiviikkona juuri Yamandu Costan vuoksi, koska en päässyt Poriin häntä kuuntelemaan. Kulttuuriteko M.Kaurismäeltä saada kaverinsa pistäytymään ravintolassaan soittamassa. Hieno ja monipuolinen kitaristi, josta tullaan vielä kuulemaan paljon.

Nähtyäni Kaurismäen Brasilinheiro elokuvan puolitoista vuotta sitten hankin Costan Tokio Session levyn, joka on ehkä liian standardipitoinen, mutta osoittaa kyllä kaverin kyvyt.

Täytyykin tsekata, olisiko ilmestynyt uudempaa tuotantoa.

Epämuusikko
22.07.2008 11:48:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin Bossassa viime keskiviikkona juuri Yamandu Costan vuoksi, koska en päässyt Poriin häntä kuuntelemaan. Kulttuuriteko M.Kaurismäeltä saada kaverinsa pistäytymään ravintolassaan soittamassa. Hieno ja monipuolinen kitaristi, josta tullaan vielä kuulemaan paljon.

Nähtyäni Kaurismäen Brasilinheiro elokuvan puolitoista vuotta sitten hankin Costan Tokio Session levyn, joka on ehkä liian standardipitoinen, mutta osoittaa kyllä kaverin kyvyt.

Täytyykin tsekata, olisiko ilmestynyt uudempaa tuotantoa.

Kysymys kuuluukin: mikä oli eka biisi? Oli niin huikea että pitää ostaa.

Duo Rehband & Voltaren. Bustard #1
1357
10.03.2012 22:37:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yamandu muuten esiintyy Tampereella 9.6.2012!

Viva la guitarra!
Gotnine
21.06.2012 23:12:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yamandu veti hienon keikan Tampereella, ja ehkä vieläkin hienomman "epävirallisen keikan" Telakan yläkerrassa!

Tuossa maistiainen konsertista:

http://www.youtube.com/watch?v=pROmHWnXQUw

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti