Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Akustisen kitaran korjaajia Tampereen seudulla
1
wedevirtanen
12.03.2008 16:22:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perustyöt esim. tallan ja satulan vaihto, nauhojen vaihto ja huolto, kitaran säätö esim. kaularaudan säätö yms.

Luotettavuus ja ammattitaito ovat tärkeitä, sillä olen ikäväkseni huomannut, että joillakin kitaran korjaajilla rahan ansaitseminen on noussut tärkeimmäksi asiaksi ylitse ammattietiikan.

En tarkoita tällä, etteikö hyvästä työstä pitäisi maksaa vaan sitä, että yritetään ansaita käyttäen hyväksi asiakkaan tietämättömyyttä.

Kaipaisin suosituksia hyvistä ja luotettavista tekijöistä.

Veikko
12.03.2008 18:36:32

Kaipaisin suosituksia hyvistä ja luotettavista tekijöistä.

Tässä olisi yksi seppä, josta olen kuullut pelkästään hyvää: http://www.nic.fi/~hkauppil/esittely.htm

iso parta - löllöpää
samueld
12.03.2008 20:47:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä olisi yksi seppä, josta olen kuullut pelkästään hyvää: http://www.nic.fi/~hkauppil/esittely.htm

Joo. Kauppila on reilu jannu. Samoissa tiloissa toimii muitakin. Kannattaa sitten soittaa tai mennä käymään. Maileihin ei vastaa.

I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Jymi
13.03.2008 12:48:28

Kauppilaa suosittelen minäkin. Mitä häntä tunnen, niin huolellinen on kaikessa mitä tekee.

wedevirtanen
17.03.2008 14:46:49

Kiitoksia! Onko muita, jotta voisi kilpailuttaa ja verrata hintoja?

Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta
Botswana
19.03.2008 08:18:35

Käsittääkseni Nevalaisella on pulju myös samalla suunnalla kuin tällä Kauppilalla, eli Pyynikin trikoolla. Mutta voipi olla, että nevalainen on enemmän sähkökitaroiden suuntaan kallistunut. Pyynikin trikoilla on paljon muitakin soitinrakentajia samoillla huudeilla, että sieltä ne varmasti löytyy. Itse tukeuduin eilen Kauppilan puoleen.

PLO
19.03.2008 09:08:50

Niin ikään kitarafaktorin tiloissa työskentelee Sami Koivisto. Suosittelen lämpimästi!

flattopguitar
19.03.2008 12:17:14

Käsittääkseni Nevalaisella on pulju myös samalla suunnalla kuin tällä Kauppilalla, eli Pyynikin trikoolla. Mutta voipi olla, että nevalainen on enemmän sähkökitaroiden suuntaan kallistunut.

Kyllä Nevalainen tekee ihan samat korjaukset myös akustiseen kitaraan. Itselläni on hänen palveluista ihan hyviä kokemuksia, uudelleen nauhoitus ja otelaudan tasaaminen kopanpäältä onnistui hyvin.

wedevirtanen
19.03.2008 14:45:09

Kiitoksia tiedoista!

Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta
zuge
28.01.2010 13:45:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sami Koivistoa suosittelen myös. Mulla on hänen tekemä Les Paul. Toimii.

http://www.koivistoguitars.com/?page_id=84

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti