Muusikoiden.net
25.10.2020

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyväksi havaittuja kiinalamppuja
1
HateHalon
05.02.2020 12:10:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei.

Onko kellä kaikilla minkälaisia kokemuksia kiinalampuista, liikkuvista, ledbareista, ledparreista yms?

Itse olen ostanut ebaystä kiinakopioita näistä ja rikkoutumisprosentti noin puolet.

https://www.thomann.de/intl/varytec_easy_move_xs_hp_wash_7x8w_rgbw.htm

Mutta esim. clay paky b-eye kopioita löytyy, niin onko esim. niistä kellään kokemuksia?

www.halondesign.com
pitk
08.02.2020 01:26:12 (muokattu 14.02.2020 18:33:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HateHalon: Hei.

Onko kellä kaikilla minkälaisia kokemuksia kiinalampuista, liikkuvista, ledbareista, ledparreista yms?

Itse olen ostanut ebaystä kiinakopioita näistä ja rikkoutumisprosentti noin puolet.

https://www.thomann.de/intl/varytec_easy_move_xs_hp_wash_7x8w_rgbw.htm

Mutta esim. clay paky b-eye kopioita löytyy, niin onko esim. niistä kellään kokemuksia?

Ne on halpoja kopioita, laadunvalvonta melko hataraa -> lamput eivät ole samanlaisia vaan värit heittelevät, samoin muut ominaisuudet. Väitän myös pokkana, etä mekaaninen kestävyys on melkoisesti huonompaa. Se tuotekehitys ja laadunvalvonta vaan maksaa. Samoin kelvolliset osat. Vaikka tulisivatkin kaukoidästä.

Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja ThE PhysicistS"
SteveHarris
11.02.2020 18:16:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei noi t kaupan varytecitkaan varsinaisesti vakuuttanut mua. parin ostin viimevuonna, melko huterat vehkeet ja melkoisen hitaat moottorit. varsinaisista kiinalampuista ei kokemusta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti