Muusikoiden.net
11.12.2018

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lava / Riser vuokrafirmoja Pk-seudulla.
1
Munchipa
29.01.2018 14:35:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjes,

olen eräässä opiskelija musiikkiyhdistyksessä, jolla tulee tänä vuonna täyteen 20 vuotta olemassaoloa.
Tätä olisi tarkoitus juhlia 2 päivän sisäfestareilla. Festipaikka on jo käytännössä selvillä, mutta siellä oleva lava on liian pieni livemusiikkiin.
Pitäisi siis vuorata lavaan jatkoa jostain.
Tiedetäänkö täällä hyviä ja opiskelijahintasia lava/riser vuokraamoita Helsinki-Espoo-Vantaa akselilla?
Itse en ole koskaan tutustunut lavatekniikan vuokraamiseen, niin en osaa sanoa hintaluokkia tai firmoja. Täältä varmaan löytyy jotain tietäjiä

sticky fingers
29.01.2018 15:26:06

Munchipa: Morjes,

olen eräässä opiskelija musiikkiyhdistyksessä, jolla tulee tänä vuonna täyteen 20 vuotta olemassaoloa.
Tätä olisi tarkoitus juhlia 2 päivän sisäfestareilla. Festipaikka on jo käytännössä selvillä, mutta siellä oleva lava on liian pieni livemusiikkiin.
Pitäisi siis vuorata lavaan jatkoa jostain.
Tiedetäänkö täällä hyviä ja opiskelijahintasia lava/riser vuokraamoita Helsinki-Espoo-Vantaa akselilla?
Itse en ole koskaan tutustunut lavatekniikan vuokraamiseen, niin en osaa sanoa hintaluokkia tai firmoja. Täältä varmaan löytyy jotain tietäjiä

Cosalta ainakin saa lavapaloja ja jollakin valikoimalla erimittaisia jalkoja, näkyy olevan 14 €/neliömetri, palat kokoa 1x2 metriä. Osoite Tulppatiellä Helsingissä (oisko Herttoniemi/Roihupelto).

https://www.cosa.fi/

"'I've got, as they say, a well-developed talent for observation when it's already too late and some unpleasantness has happened"
pitk
29.01.2018 19:14:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roudaamo, Pågå, Cosa

Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja ThE PhysicistS"
Rallattelija
30.01.2018 01:53:02

pitk: Roudaamo, Pågå, Cosa

Roudaamolla varmaan siisteimmässä kunnossa olevat lavaelementit näistä. Tai no Pågåsta en tiedä. Cosan lavat on vähän aikansa eläneitä.

Mistä tommonen ääni oikein tuli? No tuskin se on vakavaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti