Muusikoiden.net
09.12.2016

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Chamsys
1
valoseppo
14.11.2014 13:37:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites mä saan cirklen ja tiltin samaan liukuun..?ku tuntuu et vaa toinen efekteistä toimii..

Suisiideri
14.11.2014 15:43:39

valoseppo: Mites mä saan cirklen ja tiltin samaan liukuun..?ku tuntuu et vaa toinen efekteistä toimii..

Siis että yhdellä liu'un nostolla tapahtuu kummatki yhtä aikaa?

Sytem
14.11.2014 15:52:20

Jos tässä haetaan sitä että ne toimii vuorotellen, on taikasana cue timing playbackin asetuksista. Se päälle niin tallennettu tilanne vaihtuu play-napista.

ferodoz
15.11.2014 05:07:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinkuin sanottu, niin reccaat vaan niitä liikkeitä päällekkäin niin monta kuin haluat, paina KO liun kohdalta selectiä 2 kertaa ja sen jälkeen avautvasta valikosta paina CUE TIMING päälle.

Just a face in the crowd.
Rallattelija
11.12.2014 22:44:16

Lainataanpas tätä.

Oon tossa ihan tutustumis tarkoituksessa lataillut koneelle chamsysin. Nyt sitten olisi tollainen Enttec DMX USB Pro palikka mutta ei skulaa. Driverit oon yrittäny hakea mutta en enää ole edes varma oonko ladannu oikeat vai väärät tiedostot. jotenkin tuntuu, jotta noi ajurit olis jossain huolellisessa piilossa jossain Enttecin sivuilla. voisko joku tietävä vaikka linkata oikeen tiedoston niin pääsis vähän harjoittelemaan.

Tästä sivulta oon ladannut
http://www.enttec.com/?main_menu=Products&pn=70304

>Drivers
Win D2XX Drivers

Käytössä windows vista

Jos toi on oikee tiedosto niin joku muu mättää. Itse boxi oli asentaessa kiinni usb portissa.

Asennuksen suoritin kylläkin toisella käyttäjätunnuksella kun omissa normaalissa käytössä en halua aina kirjautua adminina. voisiko vika olla siinä?

-My opinion can be change but not that fact I'm right-
ferodoz
12.12.2014 03:51:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rallattelija: Lainataanpas tätä.

Oon tossa ihan tutustumis tarkoituksessa lataillut koneelle chamsysin. Nyt sitten olisi tollainen Enttec DMX USB Pro palikka mutta ei skulaa. Driverit oon yrittäny hakea mutta en enää ole edes varma oonko ladannu oikeat vai väärät tiedostot. jotenkin tuntuu, jotta noi ajurit olis jossain huolellisessa piilossa jossain Enttecin sivuilla. voisko joku tietävä vaikka linkata oikeen tiedoston niin pääsis vähän harjoittelemaan.

Tästä sivulta oon ladannut
http://www.enttec.com/?main_menu=Products&pn=70304

>Drivers
Win D2XX Drivers

Käytössä windows vista

Jos toi on oikee tiedosto niin joku muu mättää. Itse boxi oli asentaessa kiinni usb portissa.

Asennuksen suoritin kylläkin toisella käyttäjätunnuksella kun omissa normaalissa käytössä en halua aina kirjautua adminina. voisiko vika olla siinä?

Saattaa olla etten tajunnut, mutta mikäli tajusin, niin eikai Chamsysin softa toimi Enttecin palikan kans.. :)

Just a face in the crowd.
Sytem
12.12.2014 07:18:26

Hyvin toimii Enttecillä. Mä olen yleensä tainnut ladata ihan yleismallin ajurin eli FTDI usb-serial silloin kun windowsia olen käyttänyt. Olikohan softan asennuspaketin mukanakin toi, otsikolla pc-wing drivers.

Softan puolella toi pitää säätää käyttöön, olikohan oikea välilehti dmx i/o setupin alla, sieltä löytyy universumikohtaisesti valinta mitä laitetta käytetään. Jos softa löytää palikan, ledin pitäisi vilkkua suht tiivisti vihreänä.

Rallattelija
13.12.2014 04:39:30

Kiitos!

Sain skulaamaan. Ongelmana oli juurikin toi i/o asetus. Tyhmä kun on niin ei vaan osaa :)

-My opinion can be change but not that fact I'm right-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti