Muusikoiden.net
04.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Thomannin COB-lediparreista kokemusta?
1
lighthead
10.11.2014 14:37:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minikokoista valosettiä tässä olen hommaamassa ja olin jo tuttuja 4 x 8 W Mini Stage Parreja (rgbw) tilaamassa, kun rupesin COB-parreja katselemaan.

COBeissa pitäis olla nätimpi keila joo mut mikähän niissä on tuo valoteho? Eli jos vaikka on tuo 4 x 8 W verrattuna 30 W COB niin onko suht samalla viivalla vai onko jälkimmäisessä jotain optisesti tms. erinomaista, että on kirkkaampi?

Tiedän, että wattien tuijottaminen ei aina ole järkevää mutta eipä Thomann juuri lumeneitakaan ilmoittele.

Lähdeluettelo:
http://www.thomann.de/fi/stairville_mini_stage_par_4x8w_4in1_rgbw.htm
http://www.thomann.de/fi/stairville_led_par_56_cob_rgbw_30w.htm
(joo otan huomioon, että on keilan leveydessä ja fyysisessä koossa eroa)

Qoshovius
10.11.2014 14:58:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä menee nyt mutuilun puolelle, mutta aihe on kiinnostava.

Itse veikkaisin, että COB-vehkeessä olisi yhtenäisempi/smoothimpi keila yhden ison reflektorin johdosta. Mulla on itsellä Stairvillen 7x3w TRI-ledeillä olevia lamppuja, ja vaikka väri "linssien" ansiosta sekoittuukin hieman tasaisemmin, on itse valokeilassa semmoista epämääräisyyttä.

Tehoa en osaa arvioida, itse laittaisin rahaa kuitenkin COB-versioon ihan mielenkiinnosta - ja on munsta myös esteettisempi vaihtoehto. Aina voi sit palauttaa/vaihtaa, ja jos sulla oli jo valmiina noita toisia, niin voit rinnakkainvertailla.

Responsible people don't go around their nipples twisted.
lighthead
11.11.2014 11:08:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa jäädä COB toistaiseksi testaamatta. Tuon 4 x 8 W parrin teho riittää ja on tuttu kapine.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti