Muusikoiden.net
08.12.2016

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Chamsys 1.5.9 ongelma tallennuksessa
1
Syno
28.02.2014 09:34:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,

Eli mua on käytössä kyseinen versio chamsysin magicQ softasta acerin kosketusnäyttö koneella ja siinä wingi jatkona ja huomasin tuossa aika epämiellyttävän ongelman.

Olin erästä musiikkivideota varten tehnyt joitain setuppeja jotta päästään kuvaamaan. Tallensin show:n ja avasin tyhjän shown näytölle kun lähdin johonkin, jotta kukaan ei sitä sormeilisi. Takaisin tultuani avasin taas tekemäni Show:n ja jatkoin duunia. Tein tämän muutamia kertoja päivän aikana. kunnes saammutin koneen (johdotin räkin uudelleen) ja kun avasin koneen ja Load Show ja valitsin tekemäni duunin oli kyseisessä filessä ainoastaan tehty liikkuville ODD / EVEN asetukset kaikki muu oli hävinnyt.
yritin myös löytää kyseiselle päivälle tallentunutta backup fileä mutta siinä sama juttu.

mulla on setupissa niin että se talletaa sen show:n aina vaihdossa.

onko tää tullut jollekin muulle vastaan ja onko tämä joku yleinen chamsysin "jekku" vai mistä mahtaa olla kyse ja onko tähän jotain ratkaisua. uudempi softa?

mika.paananen
28.02.2014 10:57:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuohon ongelmaan en tiedä ratkaisua, mut ton vehkeen saa lukkoon kyllä, kuten digimikserin, et kukaan ei pääse räplään.
Paina GTRL+A rullan nappia kun lukitset ja avaat.

Mika

jarjou
28.02.2014 11:21:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni ei ole kyllä tullut vastaan moista koskaan, tarkastitko Cue ja Stack Storet oliko siellä enää mitään? Ja tosiaan tiskin saa lukkoon ja MQ100 itse sammutan näytön ihan varmuuden välttämiseksi myös.

Roudari roudaa ja rahaa saa, rahat se ryyppää ja oksentaa.
ferodoz
28.02.2014 20:48:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cue Storeen pitäisi ainaski jäädä talteen. Tsekkaappa sieltä

Sytem
28.02.2014 20:59:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän kenties koneen bootissa vaihtunut käyttäjä?

Chamsys tallentaa noita filejä ohjelman hakemistoon jota win7 ja uudemmat ei oikein tue. Sen sijaan että ne tiedostot tallentuis oikeasti sinne program fileschamsys -kansioon, ne menee jonnekkin hassuun piilokansioon käyttäjän kotihakemiston alla, mutta näkyvät kuitenkin paikoillaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti