Muusikoiden.net
10.12.2016

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sennheiser ew300 iem -korvamonitori
1
SamiP
27.05.2013 13:12:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,

käytetty Sennheiser ew300 iem G2- korvamonitori olisi nyt myynnissä ja ajattelin ostaa laitteen itselleni. Onko kellään kokemusta tästä sennheiseristä? Netistä löysin sen verran tietoa että tästä uudempi malli, G3, löytyy thomannilta hintaan 1200 euroa. Tämä siis vanhempi malli josta ebayssä näytettäisiin myytävän n. 300 eurolla. Onko hinta realistinen? Mukaan ei sisälly korvakuulokkeita.

Itselläni ei ole juurikaan kokemusta korvamonitoreista.. Mitä tulisi ottaa huomioon hankkiessan korvanappeja langattomaan?

Tumppi38
27.05.2013 13:45:45

SamiP: Moi,

käytetty Sennheiser ew300 iem G2- korvamonitori olisi nyt myynnissä ja ajattelin ostaa laitteen itselleni. Onko kellään kokemusta tästä sennheiseristä? Netistä löysin sen verran tietoa että tästä uudempi malli, G3, löytyy thomannilta hintaan 1200 euroa. Tämä siis vanhempi malli josta ebayssä näytettäisiin myytävän n. 300 eurolla. Onko hinta realistinen? Mukaan ei sisälly korvakuulokkeita.

Itselläni ei ole juurikaan kokemusta korvamonitoreista.. Mitä tulisi ottaa huomioon hankkiessan korvanappeja langattomaan?

Ihan ekax kannattaa kattoa että tuo laite on Suomessa (ja euroopassa) hyväksyttävällä alueella tuon radio-osan kannalta. Siis https://www.viestintavirasto.fi/taa … langattomatmikrofonitjakamerat.html
- my 25 c -

A happy accident of fingering
KariS
27.05.2013 14:28:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistathan laske hintaan mukaan allaolevat päivityskulut...

http://www.starlike.fi/index.php?sivu=tuotteet&alasivu=6&tuote=158

/Kari

Make it idiot-proof and someone will make a better idiot
wsqu
28.05.2013 09:05:24

Ja G2:seen alkaa oleen huonosti päivitysosia saatavilla... Vielä kuulemma saa, mutta kiire on.

KariS: Muistathan laske hintaan mukaan allaolevat päivityskulut...

http://www.starlike.fi/index.php?sivu=tuotteet&alasivu=6&tuote=158

/Kari

Max
07.06.2013 12:43:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SamiP: Moi,

Useamman vuoden ollut G2 sarja käytössä, eikä mitään moitittavaa ole ollut. Luotettavasti on toiminut keikasta toiseen. Mikäli uusilla taajuuksilla löytyy kolmeen sataan, niin ihan käypänen hinta mun mielestä. Mahdollisimman hyvin vaimentavat olisi mun korvanappi valinta. Eikä ehkä myöskään näissä ne halvimmat ole niitä parhaita.

Ja G2:seen alkaa oleen huonosti päivitysosia saatavilla... Vielä kuulemma saa, mutta kiire on.

Onkos tämä nyt ihan faktaa? Itse olen lykännyt tuota päivitys-huoltoa, mutta jos tuo pitää paikkansa, niin kiire tuli justiinsa...

"PRS without birds is like woman without tits..."
wsqu
10.06.2013 14:46:05

Näin Partfixillä sanottiin, kun päivitin omat G3:set.
G2:sien osien saatavuus jo nyt rajattu, joten kannattaa toimia...

Onkos tämä nyt ihan faktaa? Itse olen lykännyt tuota päivitys-huoltoa, mutta jos tuo pitää paikkansa, niin kiire tuli justiinsa...

Max
11.06.2013 19:54:21

wsqu: Näin Partfixillä sanottiin, kun päivitin omat G3:set.
G2:sien osien saatavuus jo nyt rajattu, joten kannattaa toimia...

Totta puhuit. G2 Osat loppu, eikä kovin valoisalta näytä saatavuus enää. Aika moni muukin tällä hetkellä odottaa jonossa. Tuotanto ilmeisesti lopetettu, eikä "vähäisten" määrien takia kannata aloittaa tekemistä. Noh, hienoa todeta, että käteen on jäämässä n.1500e edestä roinaa. Oma moka tietysti, mutta enpä olisi uskonut osien oikeasti loppuvan kesken. Toivottavasti loppuvuoden aikana saisivat jollain ilveellä osia liikenteeseen ja ihmiset saisi hyvät laitteet jälleen toimintaan...

Pauli Lappalainen
12.06.2013 10:43:19

Toisaalta eipä tuo päivittämisen tarve ja niihin liittyvät ongelmat yllätyksenä tulleet.

Asiasta on valistettu muutamia vuosia tälläkin palstalla.

Max
12.06.2013 11:24:23 (muokattu 12.06.2013 11:28:04)

Joo, ei toki tullut yllätyksenä. Kuten jo sanoinkin, oma mokahan tuo vitkuttelu oli. Enemmänkin ihmetyttää tuo osien loppuminen, joka tuli ainakin meikäläiselle ihan puun takaa...

KariS
12.06.2013 12:35:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...pakko myöntää, että mulla on räkillinen noita G2 odottamassa sopivaa hetkeä. En ole hosunut, kun aikaa vielä on ja vehkeet ovat käytössä - syksymmällä ajattelin käyttää räkin päivitettävänä...

Jos ei noita sitten saa enää päivitettyä, niin ei anna kovin hyvää kuvaa valmistajasta. Toivon, että tuo on valmistajan epäsuora tapa hajauttaa ja aikaistaa päivityksiä, etteivät kaikki tule viime hetkellä.

Aika näyttää. Voi olla, että joutuu myymään räkin ulkomaille.

/Kari

Make it idiot-proof and someone will make a better idiot
miksaajasetä
12.06.2013 15:49:58

Kannattaa kuitenkin kysellä myös mahdollisia vaihtotarjouksia noiden vanhentuvien langattomien osalta. Ainakin AKG:lla on sellaisia ollut.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti