Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha ls9 32 VS Behinger X32 vs joku muu
1 2
jorma666
23.01.2013 21:52:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rouda-setä: Lisätietoa tästä?
 
Hyvä kommentti. Putosin lattialle.
 
we call it music - they call the cops
Rouda-setä
23.01.2013 22:21:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Locrian: Niin ja sit sun pitää varastoida, huoltaa ja kuljettaa ne kamat. Ja sit sun pitää maksaa liksaa niille sepille jotka jeesaa sua kasaamaan ne trussit ja PA:t... Ei rupee enää tuntiliksat oleekaan niin kovia...
 
Lisäksi alalla on paljon kilpailua, jopa suurien yleisötapahtumien saralla:
 
http://www.tapahtumatekniikka.com/#!konsertti%203/cbq8
 
Reeetu
23.01.2013 23:30:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rouda-setä: Lisäksi alalla on paljon kilpailua, jopa suurien yleisötapahtumien saralla:
 
http://www.tapahtumatekniikka.com/#!konsertti%203/cbq8

 
Rabitti, mene Max-Musiikille töihin, sun ei tartte ostaa omaa digidigiä. Sielläkin rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
 
Örkinrumilus
24.01.2013 07:23:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mene Max-Musiikille töihin, sun ei tartte ostaa omaa digidigiä. Sielläkin rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
 
kylhän se näin väkisinkin on, kun yhden mikin vuokra on 9 euroa.
 
seriously, teet Rabitti vaan niin kuin tässä ketjussa on neuvottu. eli kartotat että mitä siltä tiskiltä haluat, paljonko tuloja/menoja, mitä muita ominaisuuksia jne. sitten budjetti kuntoon ja kyselyä maahantuojille että josko sais konetta testiin.
 
-örkki-
 
"Miksei kuulu ääntä?!" "Laita signaalipiuha kiinni mikseriin.."
Mr General
24.01.2013 08:05:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikällä on alle kolmekymppisenä hankittu yks burnout, reilusti koholla oleva verenpaine ja jatkuva ruokatorventulehdus stressin takia mut onneks on niin vitun kova palkka.
 
DSM
24.01.2013 08:17:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr General: Meikällä on alle kolmekymppisenä hankittu yks burnout, reilusti koholla oleva verenpaine ja jatkuva ruokatorventulehdus stressin takia mut onneks on niin vitun kova palkka.
 
No sä oot vaan tehny liikaa? Ootko ollu liian ahne ? oisit vaan tehnyt ton 2000€/keikka omaan taskuun meiningillä... 25 keikkaa ja vuoden tienestit sillä.
 
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
Pauli Lappalainen
24.01.2013 08:53:41 (muokattu 24.01.2013 08:56:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LHU: No mut nythän mä hokasin, mä oon miksannut bändiä ekan kerran vuonna -82, ilmankos mulla on niiiiiiiiiiin saiiiiiiiiraan paljon rahaa nykyään. Itseasiassa sitä on niin paljon ettei pysty edes tajuamaan.
 
Samanlainen meininki, joskin taisi olla -79 kun ekankerran Peaveyn MKIII:n nenän eteen sain.
 
Minulla onneksi eukko ja hevoset pitää huolen siitä, että rahat menevät samaa tahtia kun tulevatkin.
 
Olusen voisimme kyllä särpiä jos nähdään.
 
Itseään ei kyllä kannata rikkoa näidenkään hommien takia.
 
Varoittavia esimerkkejä on ihan liikaa.
 
nimim. juuri selän venytyksestä tullut ja seuraavaksi ohjaavat vissiinkin katkaisuhoitoon kun tuli liian pitkäksi.
 
Mr General
24.01.2013 09:07:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miljoonabisneshän tää on, miekin ajelen ruosteiselka sprinterillä vaan sen takia ettei naapurit tuu kateelliseks. On ollu varmaan liian ahne mut onneks tuli tienatta viiskyttuhattatsiljoonaa puupennia viime vuonna.
 
KariS
24.01.2013 09:32:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pauli Lappalainen: Samanlainen meininki, joskin taisi olla -79 kun ekankerran Peaveyn MKIII:n nenän eteen sain.
 
Juku, tommonen oli silloin aivan amerikkaa... itse veivasin EM-300:lla jossa oli jousikaiku ja graafinen ekvalisaattori molemmille kanaville.
 
Mutta mulla oli sen jälkeen liian pitkä tauko näissä hommissa, mä ehdin tuhlata kaikki opiskeluaikaiset säästötkin...
 
Mä voin muuten tarjota palveluita sinne eteläisemmän suomen urheiluhalleihin 1975€ per ilta... Heti puraisen nilkkaan!
 
/K
 
Make it idiot-proof and someone will make a better idiot
Kallekorvola
24.01.2013 09:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rabitti88: se oli yleisetsi showtekniikka alalla mitä nyt joku 450 hengen liikuntahalllin laitto bändikäyttöö ja hinta tapahtumalla joku 2000 minkä miksaaja otti valomiehen kanssa. jos 50 tonnilla sais kaikki trussit valot ja kauittimet mikit yms. ja sit tekis keikkaa ja ottais 2000 per päiväniin se ois 25 keikkaa ja tavarat ois maksettu...toiset 25 tapahtumaan niin olet jo 50tonnii voitolla..
 
Perkele kun ei oo niitä peukkuhymiöitä... Laittasin nyt niitä tähän 25 tuhatta.
 
Nyt oot rabitti oivaltanu helpon rahan lähteen. Kannattaiskohan se patentoida tai jotain, ennenku joku muu kerkee rahastaa sillä...?
 
Tehdäänkö nopeasti, halvalla vai hyvin? Valitse kaksi mieleisintä vaihtoehtoa.
rintapek
24.01.2013 12:56:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KariS:
 
Mä voin muuten tarjota palveluita sinne eteläisemmän suomen urheiluhalleihin 1975€ per ilta... Heti puraisen nilkkaan!
 
/K

 
Mut ku ne urheiluseuran orkesterin kamat on siel jo.
 
Mulla on pitkään jo ollu taikuripalvelu. Mä osaan jo yhden tempun: Anna mulle viiskyttonnia- käännä selkäsi- ja kas- olen kadonnut!
Asiakkaita odotellessa vaan tulee aika pitkäksi.
 
One kind of music only - the good kind
Epämuusikko
25.01.2013 10:20:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähtökohdat näyttää niin hyviltä että ehkä kannattaisi harkita vielä. Niin sitä kotoa muuttamista kuin yleensäkin rahan tai ihmisten kanssa puljailua.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
pitk
26.01.2013 12:29:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rabitti88: Kumpa noista on parempi. Kumpaa kannattais alkaa säästään haluun
 
Aijoo, parhaan. Tosa: http://www.midasconsoles.com/xl8.php
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
miffe
26.01.2013 13:13:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitk: Aijoo, parhaan. Tosa: http://www.midasconsoles.com/xl8.php
 
Makuasioita...
 
Mulle paras on se, jolla saadaan asia toimitettua just sillä käsillä olevalla hetkellä.
 
turkulainen
pitk
26.01.2013 13:40:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miffe: Makuasioita...
 
Mulle paras on se, jolla saadaan asia toimitettua just sillä käsillä olevalla hetkellä.

 
Mut hei, XL8 on kallein (?) eli paras. Täytyyhän sen olla.
 
Pitk.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
miffe
26.01.2013 18:18:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitk: Mut hei, XL8 on kallein (?) eli paras. Täytyyhän sen olla.
 
Ei pysty sanomaan, kun ei ole liian usein vastaan kävellyt.
 
Näyttäis olevan tarjolla yhdelle kesän keikalle, mutta siellä on myös ainakin Venue Profile ja "analoginen tarpeen mukaan". Toimittajalta löytyy kuitenkin Heritagea ja ÄxÄlNelostakin. Ilmoitin tylysti, että vedän mieluiten analogilla. En speksannut sen tarkemmin. Kanavalista kertoo olennaiset tarpeet (14 sisääntuloa, 5 kanavassa insertointitarve dynamiikkamoulinexeille, 1 kaiku, 1 dilsa).
 
Analogibulsa on kuitenkin aina paras lentolähtöihin, kun ei ole presettiä olemas, ja vedetään joka tapauksessa festarin mikki- sekä backlinekattauksella. Ja mä luotan, että noilla tiedoilla osaavat tuoda sopivat kamat. Tai toivoa sopii, kun PA on osastoa K1/Kudo/SB28.
 
turkulainen
Kim Mo
02.12.2013 22:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erikoista hommaa...
 
ferodoz
05.12.2013 17:49:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kim Mo: Erikoista hommaa...
 
Lapuan poikien kommentteja odotellessa..
 
telaketju.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «