Muusikoiden.net
02.12.2016

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line Array: ALTO REVO SAT208P + subbari SUB118P
1
karhuntassu
03.01.2013 15:27:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjes !

Tommosen pinkan huomasin torilla olevan myynnissä, ja ajattelin ihan mielenkiinnosta, että onko kellään käytännön kokemuksia kyseisistä pöntöistä ?

Einherjar
03.01.2013 17:14:16

Yläkerroista ei ole mitään hajua, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole tullut eteen line-arrayta joka toimii parilla kaapilla / puoli.
...tai ainakaan sellaista, joka olisi minua miellyttänyt...

Alakerroista on ihan positiivistä kokemusta. Joillakin keikoilla on ollut moisia neljä kappaletta mukana (2/puoli siis) ja ihan kelvolta ne soundaa. Hirveän herkkiä ne ei tunnu olevan, eikä niistä saa irti sellaista "jyrkkää" alakerran rytinää, mutta mukavan pyöreä yleissoundi löytyy. Kevyempää musiikkia niillä tekee ihan mielellään.
Näissähän ei muistaakseni ollut mitään Alton omaa elementtiä sisällä, vaan Rcf:t tai vastaavat.

"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
miffe
03.01.2013 17:32:18

Mä huomasin siellä torilla myös ihan oikeeta laatikkoa myynnissä. Hinta kerrottu kakkosella ja pantu nolla varmuudeksi perään.

turkulainen
karhuntassu
03.01.2013 19:56:50

miffe: Mä huomasin siellä torilla myös ihan oikeeta laatikkoa myynnissä. Hinta kerrottu kakkosella ja pantu nolla varmuudeksi perään.

Ei hätää, ehkä mä en oo noita itelleni ostamassa........ ;)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti