Muusikoiden.net
05.12.2016

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha P7000S vai QSC GX 7
1
humppahanuristi
24.09.2012 22:23:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saman hinta- ja teholuokan vehkeet kyseessä.
Onko jotain mikä kääntäisi kelkan varmasti toisen vaihtoehdon puoleen?

Yamahaa saa lähikaupasta, QSC:stä en ole ihan varma, nettisivuilla ei ole mutta on sieltä ennenkin löytynyt sellaista, mitä ei mainosteta.

QSC:n etuna paino, 7,5kg vs 11,5kg.

Mutta miten muuten?

Subbareita tuolla potkitaan ja kerrotaan nyt, että tähän asti subbarivahvistimen hommaa on hoitanut T.Amp 1400II, veikkaisin molempien siinä suhteessa pärjäävän paremmin.

Humpasta rautalankaan... http://www.myspace.com/tanssiorkesterigalaxie
eetuss
25.09.2012 11:27:28

Mulla on gx7oja monitoripäätteinä ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Huonot puolet: ei siltausta, eikä 4pin lähtöä (senhän tietenkin värkkää itse).

Ei se tästä..
rintapek
25.09.2012 18:06:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Saman hinta- ja teholuokan vehkeet kyseessä.
Onko jotain mikä kääntäisi kelkan varmasti toisen vaihtoehdon puoleen?

Tervehdys Hh.
Mä veikkaan, et pärjäät noista ihan kummalla tahansa.

Mut toisaalta eilen bongasin torilta QSC PLX 3402:n ihan samaan rahaan. En voi tietää, mut tommoinen vois sinua kiinnostaa jopa enemmän.

Tää ei o mainos. Mulla ei o mitn tekemistä myyjän tai tuotteen kanssa.

terv. -p

One kind of music only - the good kind
Sami_T
25.09.2012 19:50:50 (muokattu 25.09.2012 19:51:12)

Yamahasta ei oo kokemusta. QSC:sta ja etenkin GX5:sta on kokemusta useamman kymmenen kappaleen verran ja ongelmia on ollut nolla.

Jos tota QSC:ta naittaa samaan pääteräkkiin muiden vahvistimien kanssa (edes muiden QSC:n vahvistimien kanssa) niin kannattaa vähän paneutua siihen että miten noissa vehkeissä ilma liikkuu. Useimmissa vahvistimissa ilma liikkuu edestä taakse mutta QSC on tässä asiassa vähän omilla laduillaan ja eroja on myös jopa mallisarjojen sisällä.

"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.com
humppahanuristi
26.09.2012 20:36:30

rintapek: Tervehdys Hh.
Mä veikkaan, et pärjäät noista ihan kummalla tahansa.

Mut toisaalta eilen bongasin torilta QSC PLX 3402:n ihan samaan rahaan. En voi tietää, mut tommoinen vois sinua kiinnostaa jopa enemmän.

Tää ei o mainos. Mulla ei o mitn tekemistä myyjän tai tuotteen kanssa.

terv. -p

Minäkin luulen, että varmaan molemmilla pärjää, kun ei kerran kirvoita tämän enempää kannanottoja. Voi siis olettaa, että perusvarmoja vehkeitä.

PLX varmaan olisi ihan kiva vehje.

Humpasta rautalankaan... http://www.myspace.com/tanssiorkesterigalaxie
kkallio
26.09.2012 21:58:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Minäkin luulen, että varmaan molemmilla pärjää, kun ei kerran kirvoita tämän enempää kannanottoja. Voi siis olettaa, että perusvarmoja vehkeitä.
Meillä on molemmat. Räkissä päällekkäin köllöttelevät. Hyvin ovat tulleet keske-
nään toimeen vaikka tuuletussuunnat ovatkin vastakkaiset. Kummassakaan ei moittimista.Tosin ajetaan niillä yläpäitä ja monitoreja.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti