Muusikoiden.net
06.12.2016

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaapeleiden pesu
1
eetuss
20.04.2012 17:43:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Muistan että tästä aiheesta on joskus keskusteltu, mutta en löytänyt ketjua.

Eli on kaapelit sen verran huonossa jamassa tuon hiihtokeskusten pääsiäissesongin jäljiltä, että pitäisi alkaa kaapelipyykille. Uskaltaako virta-, kaiutin- ja mikkikaapeleita pestä esim miedolla astianpesuaineella?

Ei se tästä..
Rallattelija
20.04.2012 18:14:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Moro!

Muistan että tästä aiheesta on joskus keskusteltu, mutta en löytänyt ketjua.

Eli on kaapelit sen verran huonossa jamassa tuon hiihtokeskusten pääsiäissesongin jäljiltä, että pitäisi alkaa kaapelipyykille. Uskaltaako virta-, kaiutin- ja mikkikaapeleita pestä esim miedolla astianpesuaineella?

Mä olen pessy kaapeleita parillakin tavalla. Ämpäriin tai lavuaariin vetta ja jotain tolua tai muuta yleis pesuainetta ja toiseen huuhteluvettä. kaapelit vaan veteen likoomaan niin ette liittimet kastu. Sitten joku riepu käteen ja vedetään kaapeli nyrkissä olevan rievun läpi tarpeen tullen muutamankin kerran jos kaapelit on nauttinu olutta/euroshopperia saman verran ku perus roudari/jonne. sit huuhtelu altaaseen ja ripustat kuivumaan niin että liittimet on ylhäällä. sit toinen tyyli on ottaa sopivasti denassa kostutettu rätti kateen ja vain pyyhkiä ne piuhat. Kunhan liittimet ei kastu ja et käytä mitään putkenavaajaa pesuaineena niin pitäs onnistuu ilman vahinkoja.

Ite en käyttäs astianpesuainetta. en oo kyllä kokeillut mutta jotenkin oletan että sen huuhtominen isompi työ ku jonkin lattianpesuaineen joka saattais johtua sen kyvystä liuottaa rasvaa. itte oon käyttäny tota denaa tai Cif Creamiä.

-My opinion can be change but not that fact I'm right-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti