Muusikoiden.net
05.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Midas Venice F
1
multipaavo
08.09.2011 21:13:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Houdi!

Onkos kukaan ostanut / testannut Venicen päivitettyä mallia?
Käyttö ja soundi fiiliksiä haeskelen.

Dänksis,
Paavo

Liian paljon päätetehoa on aivan oikein | 5 by 5 Audio
Einherjar
09.09.2011 01:19:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tuossa vastikään vastaan moinen, kun Voutilaisen Lauran tekniikan mukana matkusti tällainen testikaluna. Vaikutti kyllä pätevältä ja ainakin miksaaja itse tuntui kovasti diggailevan laudasta. Vähän jäi vaivaamaan, kun vieläkään ei oltu saatu säädettäviä alapäänleikkureita (kiinteä 80Hz), mutta eq alkoi jo näyttämään asialliselta.
Koska tuo ei ollut itsellä käytössä, niin on hankala vähän kommentoida mitään virallisempaa, mutta kyllähän tuo jäi ainakin minua kiinnostamaan kovasti.

"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
AnttiR
12.09.2011 01:24:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota ihmeessä yhteyttä ja hae mikseri koekäyttöön. Meillä on VeniceF-32 keikkacasessa jatkuvasti lähtövalmiina. Demot luonnollisesti varausjärjestyksessä.

Itse vaikutuin eniten pöydän selkeydestä, etuasteesta ja erityisesti taajuuskorjaimen tehokkuudesta. Lisäksi mahdollisuus äänittää keikka moniraitaisesti ja virtuaalisoundcheck analogipöydällä on omasta mielestäni suuria plussia.

Terveisin,

Antti Rintamäki
Starlike Oy
Audio Sales / Support
------------------------------------------
TELEPHONE_+358 10 8303824
TELEFAX__+358 10 8303825
MOBILE: __+358 50 5920120
email antti.rintamaki@starlike.fi
skype antti-r

tuhlaajapoika
28.09.2011 12:35:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terves ukot

Mulla oli taannoin testattavana tuo Venice F ja tosiaan törmättiin Oulussa Einherjar:n kanssa ja ehdittiin hiukka ihmetellä tiskiä kimpassa. Lyhyesti ilmaistuna, tykkäsin.

Hintaluokka on omiin hommiini sopiva. Tiski on kompaktissa koossa. Itselleni tärkeät asiat on vähintään hinnan edellyttämällä tasolla. Saundi on vähintään kelvollinen ja etuaste toimii ihan hyvin. Eq on tässä uudessa versiossa jo aika monipuolinen täysparametrisine keskialueineen.

Itselleni tosin riittäisi puoliparametriset filtterit, kunhan vaan eq:n laatu ja saundi on riittävä. Jokatapauksessa tässä Venicessä eq toimii riittävän hyvin omiin tarpeisiini.

Kompakti koko aiheuttaa lievää ahtautta eq-osastolla, jonne nakit ei meinaa sopia sekaan. Tähänkin tottuu jollain tavalla.

Mä en ole varmaan testannu läheskään jokaista tuon kokoluokan analogista pulpettia, mutta kyllä tämä Venice F on tällä hetkellä pienistä analogisista mun suosikki ja edelleen yksi vaihtoehto, kun uusin etupäätäni. Joko Paavo ehdit itse testata? Millanen maku jäi?

-Esa V-

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti