Muusikoiden.net
03.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: SUB vertsilua
1
Rallattelija
30.09.2010 14:41:51 (muokattu 30.09.2010 14:43:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on nyt harkinnassa koota omaa settiä pikkuhiljaa ja olis jees jos se kelpais ilman kamalia mutinoita myös muillekin. Vaihtoehtoja on parissa hintahaitarissa. Subeja tulis 2 per puoli.

DB TECHNOLOGIES ARENA SW 18 PRO .. 833€
+ Löytyy passiivi yläpää

RCF 4 PRO 8001 S .. 959€
+ Sarjasta ei löydy passiivista topia. Subejen paino ei sinällään haittaa vaikka olis painavampaakin mutta kihtiä sairastavana mul on usein kipuja hartioissa ja painavan topin nostaminen subejen päälle ei oo yksin aina ihan helppoa.

DB TECHNOLOGIES ARENA SW18 .. 489€
+ Löytyy passiivi yläpää

HK AUDIO PREMIUM PR:O 18 S .. 495€
+ Löytyy passiivi yläpää
+ Renkaille valmiit paikat

Jollain vanhemmalla RCF 4pro jutulla tullu tehtyy ja oli mun mielestä miellyttävä tehä. Sami_T Varmasti vastaileekin mutta jäsen Kattin mielipide kans kiinnostaa hyvinkin paljon kun kerran on läheltä toimintaansa saanut seurata muutamia kertoja. Mitä muita varteenotettavia pelejä olis noissa hintaluokissa ja niiden välillä?

Miksi laulaa nuotilleen kun nuotin vieressä on enemmän tilaa!!
aimotuska
30.09.2010 14:53:55 (muokattu 30.09.2010 14:55:35)

Jos nuo HK premiumit on listalla, niin kyllä mä sitten ottaisin myös t.boxin TP218/1600 tohon kyytiin. Siitä lähtee aivan *umalattoman paljon meteliä ja se pesee halvan pään HK:t mennen tullen ja palatessa ja käy vielä viikonkin jälkeen pistämässä pataan ihan muistiksi. Lopputuloksena siis se 2x18" per puoli ja löylyä varsin reippaanlaisesti.

Lue mun arvio my first speakersista, ellet oo sitä jo tehnyt.

Mitkään raideri-seksikkäät kajarithan ne ei ole, mutta mä uskaltaisin väittää, ettet löydä tohon hintaan ikinä parempisoundisia subeja. Kylkeen EV:n tarrat ja nuo vois myydä kahdella tonnilla kappale. Mut jos raideriystävällisyys painaa enemmän, niin ei voi mitään. My ten cents.

Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli.
Rallattelija
30.09.2010 17:11:37

hjunnila: Jos nuo HK premiumit on listalla, niin kyllä mä sitten ottaisin myös t.boxin TP218/1600 tohon kyytiin.

Lue mun arvio my first speakersista, ellet oo sitä jo tehnyt.

Oon noi kaikki FAQit lukenu läpi pariltakin alueelta. mutta voisin tässä kerrata kuitenkin =)

Mut jos raideriystävällisyys painaa enemmän, niin ei voi mitään. My ten cents.

No painaahan se aina jonkin verran. Pääasiassa itse niil teen mutta tarkoituksena myös antaa vuokrakäyttöön. Settii nyt kasaillaan tässä pikkuhiljaa kun ei kuitenkaan oo laittaa mitää 10k€ mällii kerralla.

Tost premiumista en oo hirveesti kuullu puhuttavan mutta nyt tuli mieleen yks keskustelu kaverin kanssa ja ne tais muuten saada aika moiset haukut vai olikohan puhe ELIAS tai LUCAS.sarjoista. En nyt tarkkaan muista. TBOX ei oo eikä nyt vaan tuu kyseeseen. varmasti niilläkin on hommat edenny ja ehkä siel jopa on jotain käytettävää laitetta mut oon niin taistellu sen lafkan tuotteiden kanssa niin soundissa, äänenpaineessa ja kestävyydessäkin etten kyl ota sitä riskiä että pilaan elämäni niiden kanssa.

Toi RCF jotenkin houkuttaa mutta noista eniten, mut se yläkaapin aktiivisuus vähän huolettaa. Topit ku kuitenki painaa jo itsessään yleensä enemmän ku subit mut sit se pääte lisää painoo sellattiin mukavasti etten saa sitä välttämättä nostettua kipeillä nivelillä subejen päälle.

Toi Arena varsinkin se PRO sarja saa kanssa kiinnostukseni kuulopuheiden perusteella. kumpaakaan sukupolvea en oo päässy testailee.

Ja alle tonnin hintaluokassa saa antaa vinkkei..

Miksi laulaa nuotilleen kun nuotin vieressä on enemmän tilaa!!
aimotuska
30.09.2010 17:28:55

Jos on Oulussa käyntiä ja aikataulut passaa, niin voin vaikka demota noita kajareita. Ei sillä, että mua kiinnostas olla joku paikallinen t-kaupan edustaja, mä vaan oon niin täpinöissäni noista kajareista. :)

Nuo peittoaa mm. Turbon TL-, ja TXD-sarjat ja HK:n premium & Linear3-sarjat ihan suoraan notta morjens. Ko. kamoja hetken tai toisen käyttäneenä/omistaneena..

Sinänsä ihan totta puhut yleensä ottaen t.box-kamasta. Täyttä paskaa se on suurin osa. Muuten... nuohan saa tilata ja palauttaa ihan täysin ilmatteeksi 30pv sisällä jos ei kelpaa. Eivät kysele mitään. Tolla perusteella minäkin ne uskalsin tilata.

miffe
30.09.2010 19:06:38

hjunnila: Nuo peittoaa mm. Turbon TL-, ja TXD-sarjat ja HK:n premium & Linear3-sarjat ihan suoraan notta morjens. Ko. kamoja hetken tai toisen käyttäneenä/omistaneena..

Tuota, ei vaadi paljoa, että jokin peittoaa suorituskyvyssä noi - hinta vs. laatu -osastolla vielä vähemmän.

Mää tietäsin ainakin yhden käytetyn setin, jossa hinta, hupi sekä laatu kohtaavat, mutta sattuvat olemaan passiiviset eivätkä välttämättä ihan kompakteimmat.

turkulainen
aimotuska
30.09.2010 20:19:19 (muokattu 01.10.2010 09:08:11)

miffe: Tuota, ei vaadi paljoa, että jokin peittoaa suorituskyvyssä noi - hinta vs. laatu -osastolla vielä vähemmän.

Noita mainittuja vehkeitä nääs tyrkytetään jokaisessa musaliikkeessä kun asiakas on valmis siirtymään "behringereistä ammattilaiskajareihin". Nää on ko. komeroita halvemmat ja ihan tolkuttoman paljon paremmat.

E: Siitä huolimatta asiakkaat sylkee näiden päälle pelkästään nimen vuoksi ja on sitten niin onnensa kukkuloilla kun "saatiin vuokrattua kunnon vehkeet eikä mitään t.boxia" kun saavat käsiinsä jonkun väsyneen TXD-setin. Onneksi mä pystyn panostaan ne vähäiset pennini siihen varsinaiseen pihviin, eli soundiin ja käyttökelpoisuuteen enkä pelkkään merkityksettömään ulkokuoreen ja hienoon logoon.

Kyllä sunkin kajareille on täällä naureskeltu. Suhteellisuudentajua ja haetun hintaluokan hoksaamista kehiin vaan. Aina löytyy parempia kun lähetään ettimään ja pistetään pennejä riviin.

...mutta se siitä, poriskaa vapaasti muustakin ko näistä t.boxeista, kun niitä ei alunperinkään edes mainittu.

miffe
01.10.2010 10:51:11

hjunnila: Onneksi mä pystyn panostaan ne vähäiset pennini siihen varsinaiseen pihviin, eli soundiin ja käyttökelpoisuuteen enkä pelkkään merkityksettömään ulkokuoreen ja hienoon logoon.

Kyllä sunkin kajareille on täällä naureskeltu. Suhteellisuudentajua ja haetun hintaluokan hoksaamista kehiin vaan. Aina löytyy parempia kun lähetään ettimään ja pistetään pennejä riviin.

Puhtaasti liiketoimminnalliselta kantilta katsottuna olen tehnyt vain hemmetin hyviä sijoituksia sillä ns. core mun kamoista maksoi itsensä takaisin noin puolessa vuodessa.

Offtopic alkaa.

Jäi vielä pelivaraa muihinkin hankintoihin, joista osa meni överiksi ihan siitä syystä, kun perse kesti ja on ihan hienoo omistaa esim. Neumannin mikkejä, jotka menee pikkuklubeille övereiksi... Noh kävihän ne myös oikeilla keikoilla.

Oikeestaan ainoot mun kalustoon kuuluvat ämyrit, jotka haukkuja on saaneet, ovat AA C15. Toisaalta on olemassa myös niitä, jotka pitää niitä ihan hyvinä työkaluina. Kun tiedän, mitä niiden suunnittelun takana on (syyt ja seuraukset) ja mitä puukkoa ne tarvii, niin osaan niitä myös tarjoilla silleen, ettei toisen tarvi arvailla. Se vaan tietty on ongelmana, että löytyy tolloja, jotka eivät ota ohjeita vastaan edes ekaa kertaa purkkiin törmätessään.

Sitten on tietty noi LS9:t, joista yhdellä sun toisella on sanomista. Silti ovat jatkuvasti menos. Tarkotus olis hankkia muutakin.

PA-puolen osalta en ole nitinää, natinaa enkä kitinää kuullut. Tähän ei siis lasketa ravintoloiden edustajia, jotka viikkoa tapahtuman jälkeen kertovat, että ensimmäistä kertaa tuli talossa niin lujaa, että tuoppeja sekä pulloja hajosi tärinän takia kahdessa kerroksessa (koko toinen kerros vavahteli).

turkulainen
aimotuska
01.10.2010 11:46:56

miffe: Puhtaasti liiketoimminnalliselta kantilta katsottuna olen tehnyt vain hemmetin hyviä sijoituksia sillä ns. core mun kamoista maksoi itsensä takaisin noin puolessa vuodessa.

Samoin. Sillä erotuksella, että mun kamoilla ei oo edes tarkoitus tuottaa rahaa. Mut siihen nähden, mitä mä oon niistä maksanut, ne on aivan ultimaalisen hyvät vehkeet. Isot ja painavat joo, mut ei tarttenu hävetä tänäkään vuonna, kun elokuussa laitettiin hevanderia kehiin rotuaarille *vain* 1xTBox TP218 ja 1xEV T252 per puoli. Piti jo alkaa jarrutteleen, että pysyttäisiin inhimillisissä painehissa. Korvapuukosta valitteli lähinnä valomies, joka istui matalan teltan sisällä (jossa soundi oli kieltämättä todella kummallista puukkoa). Juu, väkeä ei ollut *ihan* niin paljoa kuin rotuaari piknikissä, mutta jos oliskin niin emmää enää omilla rahoilla laitettua PA:ta sinne kehtais laina-hiacen perässä kiikuttaa.

pharaox
01.10.2010 18:59:50

näyttää t-box 218 kolmos sarjalainen jo olevan myynnissä ja hinta jotain 770e kappale.ei paha.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti