Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua PA-kamojen/laulukamojen hankinnassa
1
Chester
15.08.2010 14:11:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tulevaisuuden rokkitähti tulevaisuuden superrokkiyhtyeessä. Nyt ensimmäisenä tarvittais PA-kamat, tai laulukamat mitä kumpaa ikinä ehdotatte. Kämpillä on talon tarjoamat rupuiset laulukamat ja kiertoherkkä tbone mikki. SM58 hankinnassa, parikin.
 
Tämän hetken tarpeena olisi siis uusi setti kämpille ja pikkukeikoille alle sata henkeä vetäviin kapakoihin. Budjetti on noin 1000-1400 euroa, mutta mikäli voitte hyvin perustella voidaan tietysti laajentaa parillasadalla (ja syödä kaurapuuroa seuraavan kuukauden). Aktiivikauittimet, mikseri, ständit, piuhat ja ehkä joku kaiku pitäisi siihen mahduttaa. Jos millään voisitte hiukan antaa vinkkiä että minkälainen setti olisi hyvä, millaisilla wattimäärillä ja pääseekö sillä kuuhun asti.
 
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
rintapek
15.08.2010 14:43:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chester: ...
 
RCF 310a on tuote mitä olet hakemassa. Niitä kaksi ja niille ständit, ni tonni on menny.
 
Miksereitä sit saa rahalla, tartteeko siihen kytkeä muutakin kuin rokkistaran oma laulumikki?
 
One kind of music only - the good kind
Tami
15.08.2010 14:45:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joopas...
 
Superrokkibändi=> pitää soida kovaa => hankalaa ja kallista..?
 
Itse suuntaisin nenukan torille:
1) Ostoilmoitus ja katselkaa tarjontaa..
 
2)
Mikseri: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=441194
Yläpäät: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=436641
 
Loput rahat sitten jemmaan tai subbareiden vuokrarahoiksi..
 
Jokainen bändin jätkä ostaa itelleen semmoiset mikit, piuhat ja värkit joilla selviää mikserille asti. Niitä tarttee kuitenkin jossain vaiheessa elämää.
 
Meillä on peruscoverorkka. Kajareina rcf 310a ja 2 kpl dbsub15d. Piisaa pieniin paikkoihin, mutta isoimmassa jäävät pieniksi.
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Chester
16.08.2010 14:14:37 (muokattu 16.08.2010 14:35:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu tänks Tami, toi vaikuttais aika hyvältä setiltä. rintapek, mikseriin laulu, rumpujen basari, toinen kitaravahvistin ja ehkä yksi taustalaulumikki.
RCF 310a:ta olen katsellutkin, mutta juuri rumpalin basarinmikitystarpeen takia pitäisi mahdollisesti se subbarikin sitten hankkia. Yläpäillä pärjäisi jos olisi vain laulu tulossa läpi. Tietysti pitää aina ottaa huomioon se ettei kaikkea voi saada mutta koitetaan nyt kasata setti joka kaikkia miellyttäisi.
 
EDIT: Niin ja tosiaan ihan perusrokkia soitellaan, kunhan piti vitsailla. Hyvät soundit tavoitteena.
 
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «