Muusikoiden.net
03.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lab.gruppen acn 2s -aktiivijakarin jakotaajuuden säätö
1
Mr.Sit.com
17.02.2010 19:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöinen tuli ostettua kun halvalla sain, mutta nyt tuli mieleen että mitenkä tästä saa tota jakotaajuutta säädettyä kun pitäis 16 eri vaihtoehtoa olla eikä valmistajan sivuilta löytämäni pdf:t auta yhtään.

Eli tässä on etupaneelissa virtakytkin ja neljä äänentasosäätöä, kaksi low ja kaksi high kun kerran stereovehje on kyseessä. Takapaneelista löytyy stereo-xlr:t sisään ja high ja low stero-xlr:t ulos.

Pitääkö ruveta aukomaan ruuveja ja säätämään sisältä? Ja osaisko joku neuvoa mitä pitäis tehdä kun on kannen auki saanut? Taajudesta, jonka haluan en tiedä vielä, täytynee kokeilla sopiva.

Kiitos jo etukäteen, ensimmäinen jakosuodin jonka oon käsiini saanu mut käyttöperiaate on tiedossa, eli korkeat äänet omalle päättärille ja matalat omalle.

Sami_T
17.02.2010 21:43:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr.Sit.com: Tämmöinen tuli ostettua kun halvalla sain, mutta nyt tuli mieleen että mitenkä tästä saa tota jakotaajuutta säädettyä kun pitäis 16 eri vaihtoehtoa olla eikä valmistajan sivuilta löytämäni pdf:t auta yhtään.

Juu siellä on sekä jakotaajuudet että jotain eq-säätöjä vehkeen sisällä. Eli peltiä auki vaan.

Jos tarviit apuja tai manuaalin niin ota yhteyttä Lab.gruppenin tekniseen tukeen, sieltä ainakin mä oon saanu apuja aina kun on ollu tarvista.

Omana mielipiteenä esitän että heitä se vehje olan yli ja osta vaikka dbx 223XL, pääset PALJON helpommalla.

Itse olette lihava.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti