Muusikoiden.net
08.12.2016

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soundcraft M12 ja MPMi12
1
htm
07.01.2010 12:03:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis tarkoitus hommata keikkakäyttöön ja studiolle uusi mikseri, ja tuo Soundcraftin spirit m12 on kiikarissa.
http://www.dv247.fi/invt/8650/

Samalta valmistajalta löytyy kuitenkin satasen halvempi peli MPMi12
http://www.dv247.fi/invt/68185/

Molemmat tuntuis olevan ominaisuuksien puolesta mulle riittävät. Tuossa M12:ssa maksaisin turhasta s/pdif liitännästä. Tosin auxeja on yksi enemmän. MPMi:stä puuttuvat direct outit saa vedettyä inserteistä tarvittaessa ja MPMi:n lo-eq on hiukan järkevämmin viritetty ja koko pöytä on hiukan pienempi ja kevyempi.

Onko kenelläkään kokemusta tai sanottavaa tuosta MPMi:stä?
Vai ostanko "varmuuden vuoksi" tuon kalliimman..?

Henri93
07.01.2010 12:09:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on toi epm 12 joka on ilmeisesti ainaki jossakin määrin samaa sarjaa. Tiski ajaa mun käytössä asiansa, eli pienillä "laulu pa" keikoilla. Napit ja kosketus on aika lelun tuntonen. Nupikat ja fadet tuntuu vähän siltä, että katkiaa aika helpoti. Veikkaan et tossa spiritissä parempi. Sitten ainaki kuvan perusteella tossa spiritissä on pitemmät fadet. Ja muutenki vähän semmonen käsitys, että olis ehkä kestävempi tiski. Mutta sinänsä nyt mitä kymmenkunta keikkaa oon heittäny nii on ihan ok:sti kestäny. Nyt varmaan hommaan vielä casen tolle tiskille niin kivempi ku ei tarvi pahvilootassa roudata :). Tää on aika pitkälle vaan omia fiiliksiä ja osittain mutu tuntumaa :).

-Hensu

www.valoakansalle.webs.com Toiselta nimeltään Saint Henri93
htm
07.01.2010 14:02:52 (muokattu 07.01.2010 14:03:04)

Tuo EPM eroaa MPM:stä siinä, että tuossa MPM:ssä on ilmeisesti tukevampi rekenne. Spiritissä tosiaan on pidemmät liu'ut, mutta siitä johtuu myös se, ettei se mahdu standardikoon caseihin.

oystee
07.01.2010 17:36:39

Mulla on se 20 kanavan MPM 20/2 (ei i) versio tuosta pöydästä ja mitään pahaa sanottavaa ei ainakaan yhtäkkiä tule mieleen.

piivei
10.01.2010 14:24:17

M12 ollu jo vuosia aktiivisessa keikkakäytössä eikä mitään ongelmia. Soundi ja ominaisuudet hyvässä balanssissa hintaan nähden. Uskallan kyllä suositella.

htm
11.01.2010 15:23:41

M12 meni tilaukseen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti