Muusikoiden.net
13.12.2018
OGRE | Magnesiumkitarat 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Studio manager
1 2
Sami_T
13.09.2012 15:32:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa olla tarkkana että kun lataa niitä palikoita (USB-MIDI Driver, Studio Manager Host, 01V Editor) että ne on oikealle Windows-versiolle ja ei oo menny x32/x64-versiot sekasin.

Oon nimittäin itse onnistunu asentaan ton väärillä palikoilla niin että kone ei herjannu mitään, yhteyttä ei vaan saanu muodostumaan.

"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.com
ÄM
13.09.2012 17:34:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

töräytän: hei
mulla sama ongelma
en saa midi yhteyttä 01V: miten oikein sait pelittää?

Vinkistä kiitollinen.

Pakko sanoa, että näin neljän vuoden jälkeen (saatana, ku aika rientää), en muista, mikä siinä mätti. Ja noita omia postauksia muistellessa, vaikuttais, ettei silloinkaan lopulta selvinnyt, mikä oli vialla.

Toisaalta en myöskään muista, että olis ollu mitään ongelmia, kun asensin nykyiseen vista-koneeseen nää.

Lue noi läpi, mitä tossa silloin pulistiin ja lähde liikkeelle tyhjältä pöydältä. Sillähän mäkin sen sit lopulta sain skulaamaan. Mut kuten sanottu, ni ei tainnu koskaan selvitä, mikä siinä ensin oli vikana.

Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti