Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Langattoman mikrofonin lähettimelle pussi?
1
torben
10.11.2006 11:09:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joillakin aerobic-valmentajilla on käytössä eräänlainen vyö, joka vedetään vyötärön ympäri, ja vyössä on valmiina pussi johon langattoman mikin lähettimen voi laittaa. Vyö on jotain venyvää materiaalia.
 
Tiedättekö mistä tällaisia saisi hankittua? T-kaupassa ja St Paulilla olisi vyöhön kiinnitettävä lähetinpussi mutta kun housuissa ei aina ole vyötä tuollainen kokonaisratkaisu olisi parempi.
 
Da Make
10.11.2006 11:18:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita tavallinen vyölaukku selkäpuolelle.
 
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Curvin
10.11.2006 14:11:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shure valmistaa/on valmistanut tuollaista venyvästä materiaalista olevaa vyötä jossa lähetintä varten pussi. Shuren sivuilta ei löydy, mut ainakin Noretronin kuvastosta löytyy vieläkin. Tuotekoodi Shure WA570A. Kannattanee kysäistä Noretronilta josko löytyy tuota tai vastaavaa kapistusta.
 
Jaa Jaa,... ,että Jaa Jaa...
Antti1
10.11.2006 14:13:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites olis ompelukone ja kangaskauppa? Ei ole vaikea rasti tommosta tehdä, kunhan pääsee vain koneeseen käsiksi.
 
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
Roadari
12.11.2006 01:07:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aa... Siis "rintsikoita" olet vailla! Useilla valmistajilla on olemassa omia mallejaan valmiina. Mää oon ite ommellu kans lukuisia (uskokaa pois!). Viime teatteri pätkässä jonka tein sattu olemana Omnitronic merkkisiä vyöpussi systeemejä. Pirun toimivia olivat, vaikka ko nimi on totuttu näkemään kaiken maailman paska vimpuloiden päällä.
 
Roadari
 
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
aimotuska
13.11.2006 09:06:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa käytyä lauantaina amistuunaajien mekassa, elikkäs biltemassa, ja sieltä löytyi semmonen "vyöhön ripustettava passipussi", josta tuli yllättäen tämä ketju mieleen -- älkää kysykö miksi. Hintaa 2,90€ näköjään webbisivuilla.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri … i=45078.htm&tuote=45078&ryhmaid=164
 
Paikanpäällä äkkiseltään hypisteltynä vaikutti ihan OK vehkeeltä.
 
Dorka mikä dorka. kalamies#50 >-)))>
torben
13.11.2006 09:14:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vinkeistä! Pitänee ompeluttaa näille pussukat, koska näköjään nämä valmiit ovat joko vyölle tulevia tai sitten sellaisia, joissa on sellainen "kansiläppä". Meillä tarvetta olisi mahdollisimman yksinkertaiselle rakenteelle eli semmoinen "sukka" johon lähetin pudotettaisiin, koska tarvetta on jatkuvasti vekslata sitä päälle ja pois.
 
ile.pop
13.11.2006 22:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni jatkokysymys. Onko kellään kokemusta tämmöisestä: http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=4b72a5cd3809029ff5f9a6dd6e1e8da1 tai jostain muusta vastaavasta, millä saisi kitaran/basson langattoman lähettimen pysymään oikeasti siinä hihnassa ilman mittavia teippijärjestelmiä?
 
On guuluu...
kivi
13.11.2006 23:14:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni jatkokysymys. Onko kellään kokemusta tämmöisestä: http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=4b72a5cd3809029ff5f9a6dd6e1e8da1 tai jostain muusta vastaavasta, millä saisi kitaran/basson langattoman lähettimen pysymään oikeasti siinä hihnassa ilman mittavia teippijärjestelmiä?
 
Muista että jos se on hihnassa, tarvii joka luutulle oman lähettimen. Se on hyvä syy harkita sittenkin sitä vyökoteloa.
 
Mutta itse asiaan: mä olen käyttänyt sellaisia nahkaisia tupakkiaskille tarkoitettuja vyökoteloita lähettimen kanssa, kyllähän ne saa hihnaankin kiinni pikku askartelulla myös ilman teippiä. Armeijakaupoista ja valokuvausliikkeistä saa myös kaikenlaisia nepparikoteloita.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
ile.pop
17.11.2006 20:39:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muista että jos se on hihnassa, tarvii joka luutulle oman lähettimen. Se on hyvä syy harkita sittenkin sitä vyökoteloa.
 
Mutta itse asiaan: mä olen käyttänyt sellaisia nahkaisia tupakkiaskille tarkoitettuja vyökoteloita lähettimen kanssa, kyllähän ne saa hihnaankin kiinni pikku askartelulla myös ilman teippiä. Armeijakaupoista ja valokuvausliikkeistä saa myös kaikenlaisia nepparikoteloita.

 
Muistan kyllä. Se on vaan huomattavasti helpompaa mun mielestä pitää se lähetin siinä hihnassa, jossa se on nyt teipattuna ja sit jos soittimen vaihtoon tulee tarve (basistina kun ei tartte reagoida ku katkenneeseen kieleen) vaihdan vaan koko setin varabassooni. Ei tartte pelätä, että sille kaapelille käy jotain, kun ahertaa siellä lavalla menemään;).
 
On guuluu...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «