Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Työmaavalot halvalla, mistä?
1
bigmasi
31.10.2006 13:15:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli yksinkertainen kysymys. Mistä niitä saa Helsingistä kaikkein halvimmalla? Sellasia abaut 100-300W. Voisin vuokrata, mutta ei siinä ehkä oo järkeä kun ne on kuitenkin aika edullisia ja voihan niille olla käyttöä tulevaisuudessa, mutta saa toki ehdottaa vuokramestojakin. Netistä en pahemmin löytänyt ja kun kerran olen laiska alkaa soittelemaan paikkoihin niin kysytään nyt sitten kokeneemmilta..
 
kiitos
 
kivi
31.10.2006 13:20:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anttiloista ym., ja sitten työkalukirppiksiltä.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
bigmasi
31.10.2006 13:21:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, muistin nyt sitten heti saman tien Bilteman. Tuon kauppojen kaupan. Jos joku tietää vielä halvemmalla niin kertoa saa, mutta muuten case is klosetti mun puolesta.
 
wilzhu
04.11.2006 20:26:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, muistin nyt sitten heti saman tien Bilteman. Tuon kauppojen kaupan. Jos joku tietää vielä halvemmalla niin kertoa saa, mutta muuten case is klosetti mun puolesta.
 
Muistaakseni ostin joskus tarjoustalosta todella halvalla. EHKÄ 15€:llä.
 
Elämä off.
DSM
14.11.2006 22:03:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni ostin joskus tarjoustalosta todella halvalla. EHKÄ 15€:llä.
 
kerran näin robinhoodissa halpoja... 5,90€ / kpl. ostin heti niitä 8kpl, eli siis kaikki hyllyssä oli ! Sitten niihin muutamia 300W lamppuja kun paketin mukana tuli 500W.
 
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «