Muusikoiden.net
05.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Emiliana Torrini
1
mihi
09.03.2005 00:35:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä ihmiset olette tämän nimisestä naislaulajasta? Itse kuulin ensimmäistä kertaa sunnuntain Levyraadissa. Sain kuunteluuni käsittääkseni uusimman levyn, Fisherman's Woman. Tykästyin kovasti.

Flow
09.03.2005 00:39:06

Eikös hän laulellut myös Sormusten Herran kaksi tornia leffassa???

I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
coke ajax
10.03.2005 17:20:58

fisherman's womanin olen kuullut ja hyvä levy on. varsinkin 4 vikaa raitaa todella erinomaisia.

The Duke
11.03.2005 09:09:31

Eilen hain vinyylin postista ja kerran olen ehtinyt kuuntelemaan. Hyvältä vaikuttaa ainakin näin aluksi...

It's not another state of mind..It's another mind of state...
jazzy
14.03.2005 15:07:47

Eikös hän laulellut myös Sormusten Herran kaksi tornia leffassa???

Kyllä, Gollum's song on biisi. Ja hyvä onkin.
Itse pidän kovasti. Jos olis vaan tuollainen ääni! Mahtava laulajatar. Miellyttää minun korvaa todellakin.
En tuota Levyraadissa soinutta biisiä kuullut, mutta varmasti oli hyvä..

Miten sääli, että kaikki jotka todella tietävät kuinka maata on johdettava, joutuvat ajamaan taksia tai pitämään parturiliikettä. -George Burns
Clef
14.03.2005 19:19:13

Joo mäkin innostuin, kun soittivat Levyraadissa ja sattumalta näin. Se oli biisi nimeltään 'Sunny Road', ilmeisesti sinkku tuolta ym. levyltä. Tosi raukean ilmavaa pop-musiikkia - hyvällä tavalla! Nainen kuulostaa yhdistelmältä Billie Holidayta ja Björkiä. Taijjanpa hommata kiekon.

The Duke
15.03.2005 14:07:29

Jeah. Nyt kuunneltu muutaman kerran läpi ja täytyy todeta, että loistava levy kyseessä.
"Honeymoon Child" on jäänyt parhaiten mieleen.
Levy pesee kyllä mennen tullen Björkin ja Stina Nordenstamin uutukaisimmat.

It's not another state of mind..It's another mind of state...
Tapani L
05.04.2005 10:30:51 (muokattu 05.04.2005 10:32:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan loistavaa musiikkia! Itse olen kuullut hieman tuota "Fisherman's Womania" ja jonkin verran vanhempaa "Mermania" aika paljon enemmän. Todella tyylitajuista musiikkia ja itse asiassa erittäin paljon tekijänsä näköistä. Emiliana Torrinin ääni taitaa olla yksi upeimmista mitä olen koskaan kuullut.

Onpa tämä kaunis neitokainen tuon Lord of the Ringsin lisäksi tehnyt esimerkiksi Kylie Minoguelle tämän suhteellisen uuden hitin "Slow". Omien sanojensa mukaan hän itse kuitenkin haluaa pysyä tuossa vähän "hämyisemmässä" musiikissa.

Parilla sanalla kuvailtuna Emiliana Torrini on lahjakas, kaunis ja vahvaääninen laulujensa tulkitsija, eli ihQ.

TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
author
30.01.2009 21:13:12

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1396 päivää vanhaan ketjuun!

Onpa vanha ketju.

Kiitos Spotifyn, olen näin yhdellä kuulemalla tullut siihen tulokseen että Me and Armini on hyvä lätty.

"So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!"
tuluppa
30.01.2009 23:53:44 (muokattu 30.01.2009 23:59:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpa vanha ketju.

Kiitos Spotifyn, olen näin yhdellä kuulemalla tullut siihen tulokseen että Me and Armini on hyvä lätty.

Ainiin, pitääkin pyöräyttää tuo viimeisin. Fisherman's woman on erinomainen valinta mm. köllimistilanteisiin. Ei mulla muuta!

muumiii
author
31.01.2009 00:16:30

Ainiin, pitääkin pyöräyttää tuo viimeisin. Fisherman's woman on erinomainen valinta mm. köllimistilanteisiin. Ei mulla muuta!

Juu tämä uudempi on selvästikin menevämpi tapaus. En ole Fisherman'siin ehtinyt kunnolla vielä perehtyä.

"So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!"
Nazareth
31.01.2009 02:09:45

Jungle Drum on hyvä biisi, muut mitäänsanomatonta soopaa.

At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire!
tuluppa
02.02.2009 16:55:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.provinssirock.net/ohjelma

muumiii
jusbb
17.04.2013 20:23:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1535 päivää vanhaan aiheeseen!

No, nosto mikä nosto. Siivoillessa törmäsin pölyttyneeseen Me and Arminiin, ja voi äidit ja pojat miten hyvä levy tämä olikaan. Oli jo päässyt osittain unohtumaan.

"The Internet is full of lies." Abraham Lincoln
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti