Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: jazzia soittamaan..
1
skebajaba
02.02.2003 22:00:12 (muokattu 02.02.2003 22:01:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terve..
elikkä olen ollut jo pidemmän aikaa kiinnostunut tosta jazz musasta..
esim. vital tech tones groove convention tyylin fuusio on iskenyt..
mutta ongelma on että haluaisin oppia soittamaan semmosta fuusio skittaa, joten voisiko joku auttaa..laittaa jotain linkkejä mistä löytyy tabuja tai jotain omia jamittelu riffejä mistä vaikka ne skaalat vaan.. niin pääsisin minäkin vähän alkuun tossa musassa..
 
Kiitos paljon..
 
niin kävin tuolta googlesta yms. haku paikoista ettimästä...ja en oikeen löytänyt haluamaani...
 
arcana
03.02.2003 04:02:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terve..
elikkä olen ollut jo pidemmän aikaa kiinnostunut tosta jazz musasta..
esim. vital tech tones groove convention tyylin fuusio on iskenyt..
mutta ongelma on että haluaisin oppia soittamaan semmosta fuusio skittaa, joten voisiko joku auttaa..laittaa jotain linkkejä mistä löytyy tabuja tai jotain omia jamittelu riffejä mistä vaikka ne skaalat vaan.. niin pääsisin minäkin vähän alkuun tossa musassa..
 
Kiitos paljon..
 
niin kävin tuolta googlesta yms. haku paikoista ettimästä...ja en oikeen löytänyt haluamaani...

 
Vital Tech Tonesin tabloja oon aika vähän nähnyt, mutta otappa korvat käteen. Aloita vaikka Crash Coursesta. Ei se niin vaikea ole etteikö menisi korvakuulolta.
Voineehan niistäkin joskus tabloja alkaa vääntäämään mutta ei jaksais nyt ainakaan 8)
Onnea.
 
skebajaba
03.02.2003 12:16:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Vital Tech Tonesin tabloja oon aika vähän nähnyt, mutta otappa korvat käteen. Aloita vaikka Crash Coursesta. Ei se niin vaikea ole etteikö menisi korvakuulolta.
Voineehan niistäkin joskus tabloja alkaa vääntäämään mutta ei jaksais nyt ainakaan 8)
Onnea.

 
joo... kai se pitää sit sillä viisiin aloittaa...
laiskuus vaan painaa päälle....
 
Dr. Funkenstein
04.02.2003 23:56:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja kuuntele paljon Mahavishnu Orchestraa. Ei taida tosin kitarajuoksutukset olla sieltä helpoimmasta päästä?!
 
skebajaba
23.02.2003 20:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja kuuntele paljon Mahavishnu Orchestraa. Ei taida tosin kitarajuoksutukset olla sieltä helpoimmasta päästä?!
 
mitä meinaat????
onhan ne kyl aika hulluja tos mahavshnussa...
 
Dr. Funkenstein
23.02.2003 21:11:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkotin vaan, että on aikamoista kikkailua tuo Mahavishnu.
 
skebajaba
12.03.2003 10:37:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkotin vaan, että on aikamoista kikkailua tuo Mahavishnu.
 
joo, nyt pääsin tutustumaan tohon bändiin...
aika kovaa vääntöä, vois sanoo...
ou jeeeee
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «