Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hawkwind
1 2 3
Leikari
12.11.2005 20:18:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täältäkin on hyvä tsekata:
 
http://www.starfarer.net/index.html
 
Soitetaan jamia!
Tympee Huttunen
07.12.2005 13:19:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vihdoin näyttää siltä, että omistan pian Warriors...-levyn. "Kalliiksi" tuli, mutta mitäpä tuosta. Eikä edes hirveän hintainen, kun noin 30e tulee postikuluineen hintaa. Toivottavasti vinyyli saapuu ehjänä postin läpi.
 
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Marlowe
07.12.2005 13:34:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uudessa Rytmissä oli ihan hyvä juttu Hawkwindista. Pari levyä löytyy hyllystä, mutta mikään suuri fani en ole.
 
Soittakaa "Urban Guerilla!" = )
 
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Tympee Huttunen
07.12.2005 13:50:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uudessa Rytmissä oli ihan hyvä juttu Hawkwindista. Pari levyä löytyy hyllystä, mutta mikään suuri fani en ole.
 
Soittakaa "Urban Guerilla!" = )

 
Oho. Täytyy hakea lehtipisteestä.
 
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Tympee Huttunen
04.01.2006 11:07:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes. Sain joululahjaksi Hawkwindin live-dvd:n Out of Shadows! Suorastaan yllättävän kova pätkä. Hyvät soundi ja tiukka bändi. Välillä kokee SpinalTap-hetkiä, kun laulaja ilmestyy lavalle iso ankkuri otsassa.
 
Kansitaide on hienoa myös.
 
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
LL
04.01.2006 12:50:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tykkää Hawkwindin tyylisestä musasta kannattaa tutustua Robert Calvertin soolotuotantoon. Captain Lockheed & The Starfighters -levy on ihan helmi. Levyn kokoonpano koostuu melkein pelkistä Hawkwindin jäsenistä, mutta Brian Eno löytyy tuottajana ja soittajana.
 
http://www.progarchives.com/Progres … k_discography_BAND.asp?band_id=1856
 
xrayeyes
22.03.2006 20:02:50 (muokattu 22.03.2006 20:03:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ainakaan minun puusilmäni huomannut, et olis mainittu bändin albumia 'Electric Tepee' 90-luvun alusta... Hienoa avaruusmaalailua :)
 
"Drums are too noisy, you've got no corners to hide in!"
Tympee Huttunen
23.04.2006 11:15:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmittaa ku Space Ritualia ei meinaa löytää mistään ja jos jossain sen näkee niin hinta on 30 - 50 eur.....
 
Tyttökaveri toi tämän levyn eilen mulle tuliaisina Pariisista. Hieno tuplalevy avattavilla kansilla. Hintaa oli ollut 20e.
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Tympee Huttunen
25.07.2006 20:28:46 (muokattu 25.07.2006 20:34:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hawkwindin sivuilla oli pieni maininta, että bändi olisi Suomeen tulossa. Hieno homma! Mitään tarkempaa infoa ei ollut saatavilla.
 
Sain Levitationin viimeksi kokoelmiini. Toimii!
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
PsychedelicWarlord
26.07.2006 10:50:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sain Levitationin viimeksi kokoelmiini. Toimii!
 
Toi on musta yks parhaita Hawkwind -levyjä.Rummuissa tais olla Ginger Baker.
 
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
Roberto
30.07.2006 23:24:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi on musta yks parhaita Hawkwind -levyjä.Rummuissa tais olla Ginger Baker.
 
Näino! Ginger vetää aika muikeesti... Space Chase on ihan kouningasta.
 
McNulty
31.07.2006 08:48:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miulla on vain viisi Hawkwind-lättyä:
Hawkwind, In Search of Space, Doremi Fasol Latido, Space Ritual ja Hall of the Mountain Grill.
 
Hyvin on noilla pärjännyt ja saanut Hawkwind-nälän tapettua :)
 
El zorrero más grande en el mundo
Muusikoiden.net official firestarter #1
Funkånaut
19.02.2010 15:59:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Huom! Olet kirjoittamassa yli 1299 päivää vanhaan ketjuun!"
 
Pikku nosto, mutta Hawkwind ansaitsee sen. Toi Space Ritual on kyl tiukka lettu bändiltä. Soinut luuppina pari viikkoa soittimessa.
 
Do fries go with that shake?
kepe-5
23.08.2010 19:23:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: "Huom! Olet kirjoittamassa yli 1299 päivää vanhaan ketjuun!"
 
Pikku nosto, mutta Hawkwind ansaitsee sen. Toi Space Ritual on kyl tiukka lettu bändiltä. Soinut luuppina pari viikkoa soittimessa.

 
Vielä on tuo yhtyeen hehkutetuin lätyskä kuuntelematta, mutta ainakin eponyymi debyyttipitkäsoitto toimii mainiona jatkeena alkuaikojen Pink Floydin meiningille. Seeing It As You Really Are on ihan helvetin kosminen.
 
And you don't stand an outside chance
Motorhawk1
23.08.2010 22:49:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä porukka on tosta Hawkwindin uusimmasta lätystä?
 
Musta se on kyllä kaiken hehkutuksensa arvonen. Ainoostaan "Green Machine" ja "Starshine" jättää vähän kylmäksi.
 
Todenpuhuja
11.12.2010 01:26:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi on minulle hyvinkin vieras, mutta satuinpa tänään ostamaan heräteostoksena liput huomiselle Manchester-keikalle (kun täällä kerran jo valmiiksi olen). Löytyy kuitenkin monen ihailemani bändin vaikutelistoilta (Hidria Spacefolk ja Ozric Tentacles nyt etunenässä), joten pakko vihdoin sivistää itseään ja ottaa yhtye haltuun noin keikkaolosuhteissakin. Voipi olla, että täytyy vielä joku noista edellä mainitsemistanne levyistäkin hankkia.
 
Millois tämä bändi on ollut muuten Suomessa viimeeksi keikalla?
 
"Peace, love & Kingston Wall!"
Funkånaut
11.12.2010 12:52:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todenpuhuja: Millois tämä bändi on ollut muuten Suomessa viimeeksi keikalla?
 
Taitaa viimesin kerta olla vuodelta 2005, jolloin oli Hesassa ja Tampereella keikalla. Joskus (2003?) oli Hawkwind ja Motörhead Ruisrockissa, ja Lemmy tuli vetämään Hawkwindin kanssa Silver Machinen. Jos muistan oikein.
 
Maailmassa on seitsemän hyvää syytä elää. Naiset, oluet ja viskit. Lopuilla neljällä ei enää olekaan väliä.
Jokapaikanapina
11.12.2010 15:14:40 (muokattu 11.12.2010 15:17:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT2: Katoin että Mansester : (
 
vital
16.12.2010 06:06:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Taitaa viimesin kerta olla vuodelta 2005, jolloin oli Hesassa ja Tampereella keikalla. Joskus (2003?) oli Hawkwind ja Motörhead Ruisrockissa, ja Lemmy tuli vetämään Hawkwindin kanssa Silver Machinen. Jos muistan oikein.
 
Muistan ton (Ruisrock), vaikka olin toisella puolella odottamassa Motörheadia...harmi etten silloin tiennyt mitään Hawkwindista...
 
Levitation oli se levy joka sai minut kiinnostumaan kyseisestä bändistä. Ja myöhemmin ostin X In search.. ja Hall of the Mountain Grill. Kyllä vaan toimii!
 
"I feel the same way about disco as I do about herpes" - Hunter S. Thompson
Motorhawk1
16.12.2010 19:57:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vital:
 
Levitation oli se levy joka sai minut kiinnostumaan kyseisestä bändistä. Ja myöhemmin ostin X In search.. ja Hall of the Mountain Grill. Kyllä vaan toimii!

 
Oothan kuullut myös Warrior on the edge of timeä? Se taitaa olla Lemmyn aikasen Hawkwindin huimin (ja viimeinen) teos.
 
Mitenhän Hawkwindilla mahtaa olla keikkoja Euroopassa tulevana kesänä (Hell festin lisäksi..), kun voisi tämäkin keltanokka koittaa saada ensimmäisen livekosketuksen Hawkwindiin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «