Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Snoop Dogg - Return Of The Doggystyle
1
HaloOfFlies
29.05.2016 16:49:02 (muokattu 29.05.2016 17:00:55)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vihdoin on syytä riemuun, sillä se ainoa oikea rap-musiikki eli 90-luvun rap on tekemässä paluuta. Ainakin Snoop Dogg on palaamassa takaisin vanhan kunnon ysärirapin pariin tulevalla Return Of The Doggystyle-levyllä, ja olihan se jo aikakin! Onhan tässä jo yli 10 vuotta odotettukin, että milloin tämä ilon päivä tulee (Se oikea rap lakkasi minulle olemasta viimeistään Eminemin Encore-albumin ilmestyttyä. Macklemore tosin oli piristävä tuttavuus). Nyt se on viimein takaisin.
 
Late Nights (Feat. Mad Mike) https://www.youtube.com/watch?v=XTDVJ60uog0
 
E: Vuodet 2004-2016 ovat olleet kyllä sellaista tyhjäkäyntiä rapin saralla, että tätä levyä kyllä odottaa mielellään. Kerran ysäristi, aina ysäristi!
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Milkop
29.05.2016 17:10:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Snoop Dogg - räpin pelastaja
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
HaloOfFlies
29.05.2016 17:25:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Snoop Dogg - räpin pelastaja
 
Mun ei tarvitse välittää 2000-luvun hiphopista, koska ei se tule ikinä pääsemään lähellekään 90-lukua. Joten mulle 2000-luvulla ei rappia ole ollut olemassa Eminemiä ja Macklemorea lukuunottamatta.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «