Muusikoiden.net
04.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stevie Wonder suomeen
1
Sambelo
27.03.2014 12:01:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.soundi.fi/uutiset/very-s … s-stevie-wonder-heinakuussa-suomeen

Sinnekö siis?

Counting bodies like sheep to the rhythm of the war drums
HaloOfFlies
27.03.2014 12:01:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinne ehdottomasti!

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Jucciz
28.03.2014 01:31:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt! Tuonne!

Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
taikakameli
28.03.2014 12:25:31

Vähintään alueen liepeille, jos ei ehdi lippua saada.

HaloOfFlies
10.07.2014 18:35:46 (muokattu 10.07.2014 20:06:52)

Hienon keikan heitti Stevie Wonder! Kaisaniemen puisto oli yhtä isoa kuoroa alusta loppuun. Edes Stevien ja pojan täysin pieleen mennyt Ebony & Ivory-duetto ei latistanut menoa, pikemminkin päinvastoin. Kumpikin repeili vuorollaan ja se välittyi yleisöönkin. Keikan alku oli kyllä jotain mahtavaa. Ensin Marvin Gaye-cover How Sweet It Is ja sen jälkeen mestari latoi tiskiin Master Blasterin ja Higher Groundin! Day Tripper oli hieno ja samoin loppupuolella tulleet Sir Duke sekä tietenkin keikan päättänyt Superstition jonka ei olisi koskaan toivonut loppuvan. Muutenkin maestron musiikillinen virtuositeetti oli aivan uskomatonta nähtävää. I Just Called To Say I Love You olisi saanut jäädä soittamatta. mutta menettelihän tuo tällä kertaa.

Keikalla vallitsi täysi kuvauskielto ja minut uhattiin heittää ulos jos järkkärit huomaavatkaan kameran kädessä. No, eipä ainakaan lavan edestä ketään pihalle nakeltu ja porukka kyllä kuvasi keikkaa muinä miehinä. Minulta meinattiin takavarikoida myös korvatulpat, koska järkkäri ei meinannut uskoa että ne ovat sinisen rasian sisällä. Piti aukaista rasia ja todistaa, että ne todellakin ovat korvatulpat eikä mitään muuta.

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Gritsen
11.07.2014 03:29:11 (muokattu 11.07.2014 03:31:31)

HaloOfFlies: I Just Called To Say I Love You olisi saanut jäädä soittamatta. mutta menettelihän tuo tällä kertaa.

Hyvä keikkaraportti uskomattoman hienosta keikasta, jolla obviously itsekin olin. Tää vaan kirjoituksessasi jäi vaivaamaan: sovitushan oli tehty täysin bändin soittotyylin pohjalta, funkkimeno (vaikkakin hidastempoisempi) joka oli linjassa muun setin kanssa täysin. Itse pidän biisiä melkoisen aidosti liikuttavana sävellyksenä ja sanoituksena. Jos katsoo, että parhaimmillaan popbiisi on musiikin muodossa temaattinen pieni runo tai tarina, I Just Called on yksi huippuesimerkeistä kautta aikain.

Keikasta sanottavaa: miten helvetissä suomalainen yleisö osasi edes välttävästi laulaa HARMONIAA? Muutenkin interaktio artistin ja yleisön kanssa oli välittömintä ja taianomaisinta mitä olen todistanut. Super!

"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
Gritsen
11.07.2014 08:53:30 (muokattu 11.07.2014 08:54:00)

Ja muuten, todistin jonkun douchen kuvaamassa keikkaa läppärillä.

www.imgur.com/Ii27JpE.jpg

"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
Funkånaut
11.07.2014 13:13:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gritsen: Ja muuten, todistin jonkun douchen kuvaamassa keikkaa läppärillä.

Eisssssssssss

Toi keikkakuvaaminen on kyllä asia, mitä ei ole tullut oikein ymmärrettyä. Itsekin muutaman kuvan saatan ottaa, mutten videota. Koska useimmiten se on lähinnä tärisevää kuvaa ja kohisevaa ääntä. Jes. Ja varmasti muillakin. Ja sitten sitä ei katsota enää jälkeenpäin.

Vaikea vaan nauttia siitä keikasta rauhassa.

Parempi alkoholi aivoissa kuin päinvastoin.
MaD PiAnIsT
12.07.2014 16:55:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gritsen: Ja muuten, todistin jonkun douchen kuvaamassa keikkaa läppärillä.

Taitaa olla iPad missä näppäimistökotelo kiinni. Mutta ei se silti poista homman urpoutta :D

"Live like a windrammer as you fuck"
HaloOfFlies
12.07.2014 17:00:07

Gritsen: Hyvä keikkaraportti uskomattoman hienosta keikasta, jolla obviously itsekin olin. Tää vaan kirjoituksessasi jäi vaivaamaan: sovitushan oli tehty täysin bändin soittotyylin pohjalta, funkkimeno (vaikkakin hidastempoisempi) joka oli linjassa muun setin kanssa täysin. Itse pidän biisiä melkoisen aidosti liikuttavana sävellyksenä ja sanoituksena. Jos katsoo, että parhaimmillaan popbiisi on musiikin muodossa temaattinen pieni runo tai tarina, I Just Called on yksi huippuesimerkeistä kautta aikain.

Keikasta sanottavaa: miten helvetissä suomalainen yleisö osasi edes välttävästi laulaa HARMONIAA? Muutenkin interaktio artistin ja yleisön kanssa oli välittömintä ja taianomaisinta mitä olen todistanut. Super!

Minä en vain tykkää siitä biisistä tippaakaan. Liian lälly ja imelä, ainakin se studioversio. Ehkä sitä on vain tullut kuultua vähän liikaa Radio Novan pakkosyöttämänä.

Minulle kolahtaa enemmän Wonderin 70-luvun kultakauden kama. Niistä ne todellset klassikot löytyvät.

matkalaukku
10.08.2014 20:20:33

Minulle kolahtaa enemmän Wonderin 70-luvun kultakauden kama. Niistä ne todellset klassikot löytyvät.

Ketjua mattimyöhäisenä lukeneena, ja konserttia näkemättä ja kuulematta, komppaan tuota 70-luvun ihmepojan uskomatonta ja upeiden albumien huimaa sarjaa.
Music of My Mind, Talking Book, Innervisions, Fulfillngness First Finale ja Songs in the Key of Life ovat kaikki (minulle myös) soulmusiikin kulmakiviä.

Oli mahtavaa päästä seuraamaan hänen uraansa realiajassa täältä peräpohjolasta käsin.
Harva soulari on mielestäni yltänyt tälle tasolle levytyksissään (Donny Hathawayta ja Curtis Mayfieldiä lukuun ottamatta).

PS. Sori, että meni vähän varsinaisen aiheen vierestä MUTTA, HIGHER GROUND!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti