Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CUSIPÄÄ REKORDS proudly presents: Otava - Antares
1
CPR
26.10.2013 14:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antares
 
"Jaa, mistähän mä lähtisin.. Mä tein levyä satoja tunteja, uhrasin vitusti aikaa ja kävin läpi monenlaisii tunteita. Lopputulos ei oo mulle enään selvä koska mä kadotin mun objektiivisen otteen koko hommast jo aikapäiviä sitten. Mä näkisin että loppuviimein tuosta kosmisesta lihamyllystä puristui ulos tekele joka on vähintään kantaaottava, syvältä luotaava ja rehellinen. Lopullinen tulkinta jääköön kuuntelijan käsiin" -Otava
 
Antares edustaa Otavalle tuttuun tyyliin kohtalaisen omintakeista suomiräppiä, tyylillisesti sitä on vaikea lokeroida apinoimaan jotain tiettyä tyylisuuntaa, ehkä siksi että kaverin musikaaliset intressit ulottuu helvetisti laajemmalle kuin pelkkään rytmimusiikkiin, sitäpaitsi uudistumisenhalu on tämän skorpioonin selvin tunnusmerkki. "Muiden imitoiminen on vanhassa junnaamista eikä edistä ketään tai mitään yhtään missään". Sisällöllisesti Antaresilla on selvästi palattu kaverin juurille. Kryptiset metaforat ja maskin takaa vittuilu on tehnyt tilaa huomattavasti suoremmalle ilmaisutyylille jossa asiat sanotaan niinkuin ne tarkoitetaan ja "vittu on vittu eikä kirves". Kappaleita ja niiden aiheita lähestytään hyvinkin henkilökohtaisesta näkökulmasta ja levyn ehkä merkittävin "teema" on vastakohdat ja muutos, niin henkilökohtaisella kuin universaalillakin tasolla. "Mitä oli ja mitä on luvassa, ketä on ne ja keitä me ollaan? Miks noil ku ei meilkä? Hyvällä tai pahalla, muutos on varmaa.."
 
Ääniteknillisesti matsku on käypää kamaa ja hyvin miksattu sekä masteroitu ehta kokonaisuus, etenkin ottaen huomioon että puitteina on ollut 1 mikrofoni etuvahvistimineen sekä 2 tietokonesoftaa. Niillä aineksilla tämä tekele on rakennettu ensimmäisestä kipinästä valmiiseen tuotokseen, kerrostaloyksiössä. (100% herran itsensä toimesta, mainittakoon).
 
Mitä levy tarjoaa kuuntelijalle? Aivan satavarmasti ainakin mielenkiintoista ja raikasta, rakkaudella sekä intohimolla puserrettua Suomisanomaa.
 
Levy on kuunneltavissa ilmaiseksi netissä helposti Youtuben kautta ilman rajoituksia. Levyn voi ostaa digi-muodossa http://www.otava.bandcamp.com itse säätämällään hinnalla ihan vaikka kappale kerrallaan, taikka sitten siirtämällä mieleisensä summan artistin tilille 113250-334621 NORDEA ja sen jälkeen lähettämällä sähköpostii hänelle osotteeseen cpr-otava@hotmail.com, josta herra sitten pistää paluupostina sulle latauslinkin (paketista löytyy myös levyn kansikuvat jos tekee mieli vaik polttaa levy).
 
Kiitos ja olkaa hyvii (pahoja on jo liikaa)
 
http://www.otava.net46.net/sivu/etusivu.html
 
http://www.youtube.com/user/OTAVAofficial
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «