Muusikoiden.net
05.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Johanna Försti livenä
1
Bardi
16.11.2010 21:22:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johanna Försti lauloi Vantaan viihdeorkesterin kanssa Bond-elokuvien musiikkia. Joku oli napannut Youtubeen parhaan esityksen:
http://www.youtube.com/watch?v=kFmQFj5Uok8

Sanoisin, että en ole koskaan kuullut kenekään naisen laulavan livenä yhtä hyvin kuin Försti tekee. Minkään maalaisen. Livenä Försti oli lisäksi huomattavan paljon seksikkäämpi kuin odotin.

Tupuna
12.01.2011 07:57:00

Bardi: Johanna Försti lauloi Vantaan viihdeorkesterin kanssa Bond-elokuvien musiikkia. Joku oli napannut Youtubeen parhaan esityksen:
http://www.youtube.com/watch?v=kFmQFj5Uok8

Sanoisin, että en ole koskaan kuullut kenekään naisen laulavan livenä yhtä hyvin kuin Försti tekee. Minkään maalaisen. Livenä Försti oli lisäksi huomattavan paljon seksikkäämpi kuin odotin.

Mä olen samaa mieltä. Johannan veroista laulajaa ei toista ainakaan Suomesta tunnu löytyvän. Vetää niin sanotusti IHAN mitä vaan. Uskomaton talentti. Kuunnelkaa myös Jo Stance -levy, mahtavaa äänenkäyttöä!

ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
HaloOfFlies
22.07.2011 13:23:18 (muokattu 22.07.2011 13:25:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tupuna: Mä olen samaa mieltä. Johannan veroista laulajaa ei toista ainakaan Suomesta tunnu löytyvän. Vetää niin sanotusti IHAN mitä vaan. Uskomaton talentti. Kuunnelkaa myös Jo Stance -levy, mahtavaa äänenkäyttöä!

Ensi viikon lauantaina Förstiä katsomaan livenä Jo Stancen riveissä. Itsekin kuullut muutaman kerran naisen laulavan ja todella hyvin vetää. Odotuksia on paljon tuota keikkaa kohtaan.

We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
jones88
25.07.2011 18:43:11

danny: Ensi viikon lauantaina Förstiä katsomaan livenä Jo Stancen riveissä. Itsekin kuullut muutaman kerran naisen laulavan ja todella hyvin vetää. Odotuksia on paljon tuota keikkaa kohtaan.

Jo Stance on kyllä aivan tajuttoman kova. Soittajat on loistavia, ja Teppo Mäkynen on varmaan maailman groovaavin rumpali. Nauti.

"Jollei mies olis kekseliäämpi ku nainen, niin kyllä maailmassa juotais sitte vähä kaljaa." -U. Turhapuro
HaloOfFlies
31.07.2011 01:16:58 (muokattu 31.07.2011 01:52:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen valmis julistamaan Johanna Förstin Suomen Aretha Frankliniksi. Ei tuollaista lauluääntä ja lavakarismaa samassa paketissa löydy keneltäkään muulta tässä maassa. Ei vaikka kissojen ja koirien kanssa etsisi. Aivan uskomaton laulaja! Ja taustabändi oli aivan huikea Teppo Mäkysen johdolla. Ne oli 1,5 tuntia kestäneet tanssitreenit, nyt olen aivan hiestä märkä. Kiitos Jo Stance aivan tajuttoman kovasta keikasta! Levy menee ostoon.

We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti