Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Julma Henri & Syrjäytyneet: Psykoterapia.
1 2
-Jere-
25.05.2010 15:30:35 (muokattu 25.05.2010 15:32:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

levyn voi käydä kuuntelemassa www.avohoito.com
 
sen voi myös ostaa jos tykkää...
 
musavideota: http://www.youtube.com/watch?v=b8qQcJXd1o0
 
Nökö
25.05.2010 16:50:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levystä on keskusteltu aiemmin täällä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=49&t=148412
 
Mun puolesta tietty voi uudenkin ketjun antaa olla, mutta modet päättäköön siitä.
 
-Jere-
26.05.2010 12:34:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nökö: Levystä on keskusteltu aiemmin täällä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=49&t=148412
 
Mun puolesta tietty voi uudenkin ketjun antaa olla, mutta modet päättäköön siitä.

 
no levystä on keskusteltu eri levyä koskevassa ketjussa, julma-henri topiikkeja näytti olevan myös outonauhaa koskien. tämä vois olla kokonaan tälle levylle omistettu ketju. tämä ketju koskee siis vain psykoterapia levyä ja siihen liittyviä asioita, biisejä ei toistaiseksi ole tulossa live-esiintymisiin.
 
All Reggae
26.05.2010 17:46:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Psykoterapia on meikän mielestä (vastoin yleistä käsitystä) ehkä julma-henrin paras tai ainakin mielenkiintoisin tekele. Taustat toimii paremmin ku hyvin ja henri nyt on jotain mitä on. Kerran kuuntelin jopa kaks kertaa putkeen levyn läpi, eikä kyllästyny kertaakaa.
 
Henri Henri Olavi
26.05.2010 17:52:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levy on todella rautainen paketti kaiken muun puolesta, paitsi läppien. Ne ovat todella huonoja psykologian oppikirjan toistoja. Vaikka omaa ilmettä on paljonkin, niin kannattaisi mielestäni yrittää vastaavia sanoituksia, kun on siitä psykologiasta hieman enemmän käsitystä. Lukeminen kannattaa aina ja Henri on tätä varmaan paljon tehnytkin, mutta nyt mentiin kyllä sellaisella rytinällä penkan pohjalle, että kovastikin naurattaa. Älytöntä scheissea.
 
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
-Jere-
02.06.2010 13:59:17 (muokattu 02.06.2010 20:34:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muusikoiden.netissä voi periaatteessa käyttää ns. ammattisanastoa, joten aloitan iskemällä kehiin tiedotteen että tämä on todellisuudessa duolevy. Henri räppää ja on psykiatri, meikä soittaa ja on musiikkiterapeutti.
 
Henri Henri Olavi
02.06.2010 21:30:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Jere-: Henri räppää ja on psykiatri, meikä soittaa ja on musiikkiterapeutti.
 
Ideana aivan loistava, muttei kuitenkaan kanna mielestäni tarpeeksi. Kuitenkin hatunnoston arvoinen kyhäys!
 
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Lauri Saastamoinen
30.06.2010 12:48:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis oliks tää ihan oikeeta tietoo että Henri on psykiatri ja sie oot musiikkiterapeutti? Vai oliks tää joku läppä..nykyään kun ei voi koskaan tietää ;)
 
"A little bit of music is a whole lot of fun, and its always good for the soul!"
Sälski
20.07.2010 16:24:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei nyt liity psykoterapiaan, mutta Henriltä taas uusi biisu tullut ulos. http://www.myspace.com/julmahenrisy … t/music/playlists/my-playlist-52251 tuossahan se on. Räppilinjalla taas enemmän, tykkään todella paljon.
 
Tasan arvot jaetaan, emme kaipaa Johtajaa, antamalla vain voit kaiken saavuttaa.
All Reggae
20.07.2010 21:54:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jere, olitko soittelemassa Oulu187?
 
-Jere-
13.08.2010 14:39:19 (muokattu 16.08.2010 10:43:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauri Saastamoinen: Siis oliks tää ihan oikeeta tietoo että Henri on psykiatri ja sie oot musiikkiterapeutti? Vai oliks tää joku läppä..nykyään kun ei voi koskaan tietää ;)
 
no siis kuvannollisesti. onhan tuo oikeata tietoa, tarviiko ammatin harjoittamiseen tutkinnon? kyllähän tuo musa on terapeuttista ja sanat on psykiatrisia... ja duolevy tää on siinä mielessä että mä soitan kaikki soittimet ja oon tehny biisit, henri räppää ja on tehny sanat.
 
Jere, olitko soittelemassa Oulu187?
 
olin, Universtas nimisellä bändillä, soitin siinä kitaraa ja lauloin.
 
Hekkisjuice
15.08.2010 02:31:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Jere-: .. ja duolevy tää on siinä mielessä että mä soitan kaikki soittimet ja oon tehny biisit, henri räppää ja on tehny sanat.
 
Mitenkään nuoleskelematta, mutta siinä tapauksessa just sun osuutes on tän levyn parasta antia...noista henrin osuuksista en sit oikeestaa kauheesti ees pitäny vaik oon jo muutamii kertoi kuunnellu ton levyn. Muuten kyllä Henriä diggailen.
 
-Jere-
29.09.2010 12:42:20 (muokattu 01.10.2010 15:45:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oikeastaan henrillä ei oo juurikaan tekemistä tän levyn kanssa vaikka se niin väittää.
me äänitettiin räp 2 tahdin looppien kanssa, siinä meni 5 päivää. se luki läppäriltä ne sanat lause kerrallaan ja jätti 12 raitaa mulle työstettäväksi. se lähti intiaan meidän keikkaliksoilla, maksoi myös tyttöystävänsä. mä tein sävellykset ja sovitukset sen räppien pituuden pohjalta joten biiseissä ei ollut mitään sävellystä tai sovitusta siinä vaiheessa kun henri lähti.
 
mun idea tehdä näin oli siinä että me yritettiin aiemmin tehdä oikeasti bändillä levyä al-qaida kiertueen aikoihin, mä tein sävellykset ja sovitukset, hoidin äänityksen ja miksauksen. henri koitti työstää näitä puoli vuotta eikä saanut mitään aikaiseksi, se ei osannu ja julkaisi sitten outonauhan että saa massia. tähän piti tulla meitsi on matafaka biisi, sen räpit äänitti teme (panama rayo) mä tein biisin muuten kokonaisuudessaan, sävellyksen, miksauksen, soittimet ja kertsin laulut. mä en saanu matafaka biisistä yhtään mitään ja kovolla on levyllinen bändillä äänitettyä musaa ilman räppäriä.
 
Henri väitti radio ohjelmassa että bändi ei osaa uusia sen ja roopekoon biisejä ja että psykoterapia olis tehty bändillä. tämä on kusetusta koska se ei osaa itse räpätä yhtään ainoaa psykoterapian biisiä ja sillä ei ole tällä hetkellä bändiä, itse asiassa sillä ei ole ollut koskaan omaa bändiä johon se olis vaikuttanu millään lailla, bändit on aina ollu mun kasaamia, olen valinnut soittajat ja tehny sovitukset myös al-qaidan biiseistä bändille. mulla on keväällä äänitetty henkan ja roopekoon uus levy koneella, ja biisit eivät ole niin kryptisiä että bändillä ei niitä voitais soittaa, syy on se että henkka on ruvennu kapitalistiksi ja haluaa itselleen kaikki rahat mitkä tulee keikoista ja levymyynnistä.
 
Mä voisin sanoa että julmassa henrissä ei oo mitään muuta julmaa kun se miten se kohtelee ystäviään, tähän aiheeseen me palaamme syrjäytyneiden kanssa myöhemmin ilman henriä.
 
GuadanaHombre
06.10.2010 18:07:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Jere-: oikeastaan henrillä ei oo juurikaan tekemistä tän levyn kanssa vaikka se niin väittää.
me äänitettiin räp 2 tahdin looppien kanssa, siinä meni 5 päivää. se luki läppäriltä ne sanat lause kerrallaan ja jätti 12 raitaa mulle työstettäväksi. se lähti intiaan meidän keikkaliksoilla, maksoi myös tyttöystävänsä. mä tein sävellykset ja sovitukset sen räppien pituuden pohjalta joten biiseissä ei ollut mitään sävellystä tai sovitusta siinä vaiheessa kun henri lähti.
 
mun idea tehdä näin oli siinä että me yritettiin aiemmin tehdä oikeasti bändillä levyä al-qaida kiertueen aikoihin, mä tein sävellykset ja sovitukset, hoidin äänityksen ja miksauksen. henri koitti työstää näitä puoli vuotta eikä saanut mitään aikaiseksi, se ei osannu ja julkaisi sitten outonauhan että saa massia. tähän piti tulla meitsi on matafaka biisi, sen räpit äänitti teme (panama rayo) mä tein biisin muuten kokonaisuudessaan, sävellyksen, miksauksen, soittimet ja kertsin laulut. mä en saanu matafaka biisistä yhtään mitään ja kovolla on levyllinen bändillä äänitettyä musaa ilman räppäriä.
 
Henri väitti radio ohjelmassa että bändi ei osaa uusia sen ja roopekoon biisejä ja että psykoterapia olis tehty bändillä. tämä on kusetusta koska se ei osaa itse räpätä yhtään ainoaa psykoterapian biisiä ja sillä ei ole tällä hetkellä bändiä, itse asiassa sillä ei ole ollut koskaan omaa bändiä johon se olis vaikuttanu millään lailla, bändit on aina ollu mun kasaamia, olen valinnut soittajat ja tehny sovitukset myös al-qaidan biiseistä bändille. mulla on keväällä äänitetty henkan ja roopekoon uus levy koneella, ja biisit eivät ole niin kryptisiä että bändillä ei niitä voitais soittaa, syy on se että henkka on ruvennu kapitalistiksi ja haluaa itselleen kaikki rahat mitkä tulee keikoista ja levymyynnistä.
 
Mä voisin sanoa että julmassa henrissä ei oo mitään muuta julmaa kun se miten se kohtelee ystäviään, tähän aiheeseen me palaamme syrjäytyneiden kanssa myöhemmin ilman henriä.

 
Ohoh... Syö aikalailla Henrin uskottavuutta, jos on kerta mennyt sielunsa myymään. Mut toisaalta se tuntuu tapahtuvan kaikille, jotka jossain vaiheessa nousee massasta muiden "yläpuolelle." Ikävää, jos näin on käynyt. Toisaalta Henrin riimit (varsinkin kahdella ensimmäisellä levyllä) on sen verran hyviä, et ehkä se ansaitsee kunnian vähintäänkin siitä, et toi esille niiden äänen, joilla sitä ei ennen ole ollut. Ainakaan samalla tavalla..
Isoa arvostusta jätkälle hyvistä biiteistä ja biiseistä! peace
 
Got my mojo workin' but it just don't work on you...
maelstorm
10.10.2010 04:26:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

j-henri on tehnyt hommansa vituiksi, mutta vielä säälittävämpi keissi on tää sen kamu, joka nyt jälkijättöisesti haluaa mustamaalata j-henrin ja sen edesottamukset keskustelupalstoilla.
 
minkä vitun takia sä sitten olet lähtenyt sille tekemään taustoja jos on jo viiden vuoden ajalta näyttöä, että vituiksi menee hommat? ja sit sä poraat ja pillität täällä netissä ja haluat kaikkien uskovan, että j-henri on joku kusipää? mun mielestä teillä viiraa molemmilla vinoon siellä pipon alla, ihan niinko 95%:llä ihmisistä muutenki jotka jotain musiikin tekemisen kentällä säätää.
 
Tää siltojen polttaminen internetissä vaan on verrattain vitun vammasta.
 
Siivet.
-Jere-
16.10.2010 19:55:59 (muokattu 30.03.2012 14:23:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täytyy pyytää anteeksi mun torrenttisekoiluja, julma-henri sanoi mulle että mä en saa rahaa tästä levystä koska sitä ladataan torrentteina.
 
Lainaus:
Julma-Henri & Syrjäytyneet -orkesteri julkaisee uuden albuminsa Psykoterapia 31. maaliskuuta 2010. Orkesterin uusilla oikeilla soittimillaan soittama Psykoterapia -äänite yhdistelee psykologiaa ja progressiivista rytmimusiikkia. Albumin tuotannosta vastaavat Oululaiset Jere Nivukoski ja Universtas. Omakustannealbumin jakelee Playground Music.

 
tämä ei pidä paikkaansa, kyseessä ei ole orkesteri. levyllä ei ole muita mun ja henrin lisäksi, universtas ja jere nivukoski on sama tyyppi. mä oon kuopiosta. eikä mulla ole uusia soittimia. levyllä on mun julkaisemattomalta levyltä pasi hiltulan soittama rhodessämplen pätkä raidoissa 5 ja 10.
 
julma henri julkaisi tän levyn oman firmansa kautta, ei maksanu mitä sovittiin, en tiedä monta levyä on myyty, missä sitä on jaettu ja miten paljon, itunes, spotify, equal dreams sun muut paskat ku en tajua niistä vittuakaan.
 
mä tein levyä nimellä julma henri & universtas, levy meni painoon ja siinä luki syrjäytyneet.
 
mä äänitin henrin räpit 2 tahdin looppien päälle, se luki läppärin näytöltä lause kerrallaan n. 30 ottoa per lause.
 
mä editoin ja miksasin henrin räpit, soitin päälle kaikki soittimet, editoin ja miksasin ne. tein kaikki sävellykset.
 
mä tein tätä levyä n. 2000 tuntia, henri. n. 20 tuntia.
 
mä sanoin henrille että meitä pyydettiin kultabassokerhoon tai johonki muuhun ohjelmaan bassoradioon tän levyn tiimoilta, se sano: emmä jaksa sinne mennä, mee sä. se meni johonki muuhun ohjelmaan ja sano että me tehtiin psykoterapia bändillä. samassa ohjelmassa se mainosti järjestämäänsä oulu187 festaria ja sanoi että bändi ei osaa biisejä.
 
sillä ei ole bändiä tällä hetkellä koska mä olen vastannut meidän bändistä koko sen uran alusta saakka.
 
julma henri on tästä eteenpäin julma henri ilman syrjäytyneitä (mä ja panama rayo)
 
me ollaan henrin kanssa tunnettu yli 15 vuotta, mä pidin sitä hyvänä ystävänä ja autoin musiikillisesti niin suurella panoksella kun vaan osasin ja pystyin.
 
levyn kuluihin piti saada rahaa meidän keikkaliksoista, mä jouduin maksamaan kulut. jako piti olla 50/50. mä sain 10% ja henri kävi intiassa hillumassa tyttöystävänsä kanssa muutaman kuukauden.
 
mä tein keikkoja minimi/bensakuluilla luulin että tää on meidän bändi henri ei ollut rehellinen keikkaliksojen suhteen, sanoin että jos liksaa tulee enemmän nii maksa bändille enemmän, se hoiti laskutuksen ja sillä on yritys. mä hoidin soittajat ja sovitukset alqaidan biiseistä ja en tajua musabisneksestä vittuakaan.
 
nämä on faktoja miten kävi, mä en puhu enempää muista sen kusetuksista, ne ei kuulu tän levyn piiriin.
 
henri myös poisti levyn tuolta avohoidosta.
 
Folkson
17.10.2010 22:32:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oiskohan missään kuunneltavissa tuota haastattelua?
 
Ei mun tarvi osata, mä luen Mnettiä.
Black Star
18.10.2010 01:03:40 (muokattu 18.10.2010 01:09:13)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Folkson: Oiskohan missään kuunneltavissa tuota haastattelua?
 
ööö nyt on kyseessä siis lähetys heinäkuulta basson aamushowsta, jota Ruudolf oli vetämässä. Satuin itse duunissa kuuntelemaan, mutta tiedostoa löytyi basson foorumilta..
 
http://www.mediafire.com/?t2myjmqjkzq#1
 
öbaut 50 min jälkeen haastattelua. niin..saas nähä mihin tää "biiffi" kehittyy. :D
 
"Book them and they will come"
DoctorAgdur
19.10.2010 03:39:54 (muokattu 19.10.2010 03:46:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikuttaisi mielenkiintoiselta tavalta hankkia mainosta tulevalle levylle tammoinen :D
 
"Suck my dick." -Ron Jeremy
Folkson
24.10.2010 12:25:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DoctorAgdur: Vaikuttaisi mielenkiintoiselta tavalta hankkia mainosta tulevalle levylle tammoinen :D
 
Totta. Panamakin vaan tuntuu vittuuntuneelta henriin ni varmaan se on ihan oikeasti kusipää. Ei sillä, eikä tälläkään.
 
Ei mun tarvi osata, mä luen Mnettiä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «