Muusikoiden.net
03.12.2016

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pertus
1
EddieTheHead
09.02.2010 18:42:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maailman kovin räppäri on syntynyt: http://www.youtube.com/watch?v=p6bOib79JeI

Channel: http://www.youtube.com/user/molberg1997#p/u

Pertus on saletisti hot!! Tälläistä paskaa ei ihan joka päivä näe!(Onneksi.)

Meisseli
09.02.2010 18:56:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieletön!

Eipä sillä, muh 12v. broidi innostu kans räpistä. Tein sille taustat ja räppäs päälle,
hyvä meininki :)

Musiikin opiskelija
metropolit
09.02.2010 19:49:26

OT avautumista

Katsoin ton linkin jostain syysta, vaikka yleensa, kuten tallakin kertaa, joku ihmeellinen aani kertoo ennen klikkaamista, ettei se ole sen arvoista.

Jostain syysta, vaikka kasitankin, etta kai tamakin on huumorilla tehty, juuri rappi on se genre, joka keraa tallaista paskaa. Jengi vaantaa puolihuolimattomasti vitsilla ja silla mentaliteetilla, etta rappiahan nyt pystyy jokainen tehda, vaikka rytmitaju olisi luokkaa etta ei pysty taputtamaan 1/4 tahtia biisin mukana. Vaikka alkujaan genre onkin syntynyt oikeastaan talle ajatusmallille (vaannetaan halvalla ja pidetaan hauskaa), karsii koko rakastamani muusiikki-laji juuri tallaisesta roskasta. Esimerkkeja on yllaolevan linkin lisaksi tuhansia: mainoksia, tv-ohjelmia jne.

Vaikka, mitaan ei pida ottaa liian vakavasti, ei varsinkaan musiikkia, toivoisin silti, etta esim muusikoiden.net-rytmimusiikki palstalle, joka on niin usein ollut liipasimella keskustelun laadun ja kirjoittajien puutteen takia, ei tallaisia linkkeja laitettaisi.

En tieda, mika sai minut nyt nain tunteelliseksi, pahoittelen. /OT avautuminen loppuu

Tässä yksi maailman parhaista räppäreistä Big L: 98' Freestyle http://www.youtube.com/watch?v=yPdevf4bS9w

Super-Jari
10.02.2010 09:25:08

Entä jos nuori tekijä onkin ihan tosissaan? Ei kai nuoria yrittäjiä pidä samantien polkea maahan vaan antaa yrittää. Tiedä vaikka muutaman vuoden päästä sinullakin on Petrus-verkkolippis vinosti päässä ja kaulassa seinäkello.

metropolit
10.02.2010 17:47:45

Vaikka en halua polkea ketään maahan, toivon todella, ettei jannu ole tosissaan. Ei silti poistane tosiasiaa, että tuollainen materiaali ei varmasti kohota rap-musiikin imagoa varsinkaan keskustelupalstalla, jossa yleinen ilmapiiri on minun jäsenaikanani ollut aina vaihtelevan kriittinen.

Gandhi
10.02.2010 19:27:12

Miksi porukka ottaa tän tosissaan? Äänistäkin jo kuulee, että kyseessä on leikki-ikäiset. Kyllä minäkin tein vaikka mitä roskaa lapsena, myös musiikin parissa, ja itsellä ja kavereilla oli hauskaa. Nykyajan lapset vaan osaa ladata leikkinsä youtubeen. Otsa on kyllä todella rypyssä, jos tästä menee herneitä nokkaan.

Bonesaw
10.02.2010 21:01:40 (muokattu 10.02.2010 21:04:19)

En noista muista biiseistä tiedä,mutta noi Aika ei riitä ja saletisti hot on aika vanhoja stygejä. Meikä fiilistelly joskus 4-5 vuotta sitten näitä. Kovaa paskaa! Tossa aika ei riitä biisissä on ton redfoxin ,vai mikä nyt onkaan, fiittaukset suht kuumottavia. Muutenki aika letkeä biitti,rupee jalka väkisin vipattaa. "Japanii suomalaisille ja suomee japanilaisille".

Word!

Meisseli
10.02.2010 23:25:39

Gandhi: Miksi porukka ottaa tän tosissaan? Äänistäkin jo kuulee, että kyseessä on leikki-ikäiset. Kyllä minäkin tein vaikka mitä roskaa lapsena, myös musiikin parissa, ja itsellä ja kavereilla oli hauskaa. Nykyajan lapset vaan osaa ladata leikkinsä youtubeen. Otsa on kyllä todella rypyssä, jos tästä menee herneitä nokkaan.

Samaa mieltä. Onko se keltään pois jos joku pikkujätkä vääntää tällasen biisin.

Musiikin opiskelija
metropolit
11.02.2010 01:20:59 (muokattu 11.02.2010 01:21:22)

Gandhi: Miksi porukka ottaa tän tosissaan?

Varmaan mulle tarkoitettu. Mulla ei mitaan erityista syyta ollut avautua juuri tahan ketjuun ja talle artistinalulle. Tama kuitenkin heratti narkastykseni, koska rap-musiikki on varsinkin valtavirrassa kokenut mielestani aika pahan imagotappion. Rakastan genrea yli kaiken ja ehka olen liian vaipunut siihen, ettei mikaan tule olemaan kuten 36 Chambersin aikaan. Kunnioitan myos niita, jotka ottavat taman vain vitsina - itse en pysty.

Jatkan rap-romantisointia kuuntelemalla pari tuntia UG-levyja, jotka on takuuvarmasti julkaistu ennen vuotta 1996 yhdysvalloissa, joihin samplatty Impeach the Presidentia ja, puskettu punchlineja kertosakeena pelkastaan hamyisia scratcheja. Ja lopetan kaiken avautumisen tahan, pahoitteluni.

Super-Jari
11.02.2010 09:41:41

metropolit: Varmaan mulle tarkoitettu. Mulla ei mitaan erityista syyta ollut avautua juuri tahan ketjuun ja talle artistinalulle. Tama kuitenkin heratti narkastykseni, koska rap-musiikki on varsinkin valtavirrassa kokenut mielestani aika pahan imagotappion. Rakastan genrea yli kaiken ja ehka olen liian vaipunut siihen, ettei mikaan tule olemaan kuten 36 Chambersin aikaan. Kunnioitan myos niita, jotka ottavat taman vain vitsina - itse en pysty.

Jatkan rap-romantisointia kuuntelemalla pari tuntia UG-levyja, jotka on takuuvarmasti julkaistu ennen vuotta 1996 yhdysvalloissa, joihin samplatty Impeach the Presidentia ja, puskettu punchlineja kertosakeena pelkastaan hamyisia scratcheja. Ja lopetan kaiken avautumisen tahan, pahoitteluni.

Älä nyt. Keskustelua eikä heti karkuun lähtemistä.

Mun mielestä se ei ole genreltä pois jos nuoret jampat yrittää tehdä itse. Eikö se kerro enemmän genren "kuuliudesta" kuin vitsinä pitämisestä? Vai tunnetko jonkun joka nassikkana teki jotain huumoritribuja sen sijaan että viritteli niitä pahvin paloja takin hihoihin leikkäkseen Blackie Lawlesia ihan oikeasti?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti