Muusikoiden.net
11.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Liekehtivä Sikiö (Steen1)
1
Rhesus
20.11.2009 21:26:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm.. ootteko päässeet jo Pesismaila & ananas -levyn sisään?

Mä olen itse hämmentynyt, en mä tiedä mitä mieltä pitäisi olla? Pitääkö mun tykätä tästä?
Onko tää vittuilua, parodiaa vai mitä uhoa tää on?

Selkeesti on pilkettä silmäkulmassa, jopa haistattelua suuntaan jos toiseen, mut silti tää on erikoinen kokonaisuus..

Manaatti
22.11.2009 05:35:54

Parodiaa, vittuilua ja kaikkea vähän muuta. Stenkka vielä sanoi että taitaa olla tämä herran viimeinen levy hiphopille. Sinäänsä vähän sääli kun teki hyvää työtä aikanaan omien levyjensä kanssa ja sitten K.G.B. Kaukovainion kanssa Hesanserkkuna ihan vitun tiukkoja biittejä.

http://www.redrum-187.com/index.php … 767271&archive=&start_from=&ucat=2& - Siinä on Steenin haastattelu koskien tätä uutta projektia.

Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. foetor ex ore: Nam bam,, tyttö-- Aaah.... Kiihottaaaaaaaaaaa.,,,,,,,.....mmmmmm,.
Black Star
29.11.2009 02:27:24 (muokattu 29.11.2009 02:38:12)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokunen päivä on nyt tullu popitettua kyseistä lättyä ja mun mielestä lopputulos on aikasen onnistunut. En nyt mitään arvostelua tässä sen kummemmin toteuta, mutta täytyy sanoa että kaikki ei varmaankaan tuota parodiointia tuolta riveiltä ja niitten välistä kässää (jos eivät tiedä ketä alter egon takaa löytyy). Tuli luettua oliko Nyt-liitteen? arvostelu josta hieman huokui semmoinen tunne ettei oltu löydetty sitä punaista lankaa....

"Book them and they will come"
InnerSelf
30.11.2009 14:56:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Hmm.. ootteko päässeet jo Pesismaila & ananas -levyn sisään?

Mä olen itse hämmentynyt, en mä tiedä mitä mieltä pitäisi olla? Pitääkö mun tykätä tästä?
Onko tää vittuilua, parodiaa vai mitä uhoa tää on?

Selkeesti on pilkettä silmäkulmassa, jopa haistattelua suuntaan jos toiseen, mut silti tää on erikoinen kokonaisuus..

Ostin heti ilmestymistä seuraavana päivänä ja siitä asti pyörinyt soittimessa :P
Vittuilu puree niin hyvin ja kun se on vielä tehty vittuilun kohteiden omin keinoin niin kokonaisuus on astetta parempi ;)

Kansivihon ekalta aukeamalta:

"Tekijän huomautus: Levy on SATIIRIA. Kokemus on opettanut, että te vitun spedet
ette tajua mitään, ellei sitä erikseen hierota teidän naamaan paskaisella dildolla."

Daunstroukk!!
ten
04.12.2009 23:49:12

Itsehän en tosta rap-/hip-hop-musiikista kovasti ole ikinä perustanut, mutta tää kyllä toimii aika kovaa. Ehkä se johtuu just tosta lyriikkapuolesta. Tai siis siitähän se johtuu. Hyvää settiä! *thumbs up*

THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti