Muusikoiden.net
11.12.2016

Tuottaminen ja sovittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: partneria säveltämiseen ja sovittamiseen
1
Kaagu
27.11.2012 14:32:14 (muokattu 27.11.2012 14:33:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kauheena ois ideaa ja puolivalmiita biisejä, kiinnostaisko ketää alkaa vaihtelee biisejä/riffejä sähköpostin kautta yms yms..
tyyli on jotain tuohon suuntaan mutta aika laidasta laitaan mennään..
http://www.youtube.com/user/UlukoJiiRi
nuo oon tehny itte kokonaan.. aika perussettiä mut tarviski just vähä kunnianhimosempiin biiseihi jeesiä :)

laita privaa nii poristamma lissää, soitan kitaraa,rumpuja ja lauleskelen
soittokokemusta on 15v ja ikkää 29v

toki jos läheltä oulua oot nii voitais ehkä kasata bändikin jossain vaiheessa..
yks bändi on mut se on vähä ajanvietehommaa enimmäkseen..

RAIVO&VAUHTI!
jss1
30.11.2012 06:12:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hyvän kuulosta kamaa vaikken hevimiehiä ihan ookkaan. oon kans ite tehnyt musaa, melodioita ja sointukuvioita, riffejäkin, ja sanoja yrittäny tehdä, missä apua tarvitsisinkin, mutta tän tyylisessä musassa mulla tuskin olis kovin paljon annettavaa.

taitavaa settii.

"forgive me if i spoke too soon, my eyes will only, follow you around the room, cause youre the only, god a man could ever need..."
Niq
03.12.2012 12:12:05 (muokattu 03.12.2012 12:12:25)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaagu: nuo oon tehny itte kokonaan.. aika perussettiä mut tarviski just vähä kunnianhimosempiin biiseihi jeesiä :)

Kannattaa hakea jeesiä myös noihin sanoituksiin. Kuuntelin pari kappaletta ja huomasin että on vaan käännetty suomenkielisiä lauseita suoraan englanniksi sanakirjan avulla ja ne ei aina ihan toimi niinkuin pitäisi. Muutamia lauseita oli siellä täällä joissa ei oikeastaan ollut edes ihan hirveästi järkeä. Eli sanavalintoja kannattaa harkita ja englannin kielioppia vähän treenailla, jos kerran on aikonut valloittaa listat englanniksi. Siinäkin on muuten ero, haluatko tehdä sanoituksesi jenkkienglannilla vai klassisella brittienglannilla. Nyt siellä oli vähän lainattu molemmista. Englantia äidinkielekseen puhuvien korvaan särähtää helposti tuollainen kielen vaihto kesken biisin. Onhan tuo amööriikänkieli kuitenkin lausunnaltaan ja rakenteeltaan aika lailla erilainen kuin originelli lontoo.

Kaagu
03.12.2012 15:42:26

Niq: Kannattaa hakea jeesiä myös noihin sanoituksiin. Kuuntelin pari kappaletta ja huomasin että on vaan käännetty suomenkielisiä lauseita suoraan englanniksi sanakirjan avulla ja ne ei aina ihan toimi niinkuin pitäisi. Muutamia lauseita oli siellä täällä joissa ei oikeastaan ollut edes ihan hirveästi järkeä. Eli sanavalintoja kannattaa harkita ja englannin kielioppia vähän treenailla, jos kerran on aikonut valloittaa listat englanniksi. Siinäkin on muuten ero, haluatko tehdä sanoituksesi jenkkienglannilla vai klassisella brittienglannilla. Nyt siellä oli vähän lainattu molemmista. Englantia äidinkielekseen puhuvien korvaan särähtää helposti tuollainen kielen vaihto kesken biisin. Onhan tuo amööriikänkieli kuitenkin lausunnaltaan ja rakenteeltaan aika lailla erilainen kuin originelli lontoo.

tottahan se on. demojahan nämä vasta on
mut eipä noi lyriikat oo koskaan merkinny mulle kauheena nii ei ne varmaa sillä oikeen vahvin osa olekkaan.

RAIVO&VAUHTI!
dreamgrinder
02.11.2015 00:57:49

Tää aihe on kyl muutaman vuoden vanha mutta minulla kiinnoistais alkaa sähköpostin välityksellä tai facebookin videopuheluiden kautta tekemään yhteistyötä. Itselläni metalli ja rock musa vahvinta aluetta säveltämisessä.

Ota yhteyttä jos vielä tarvitset! Itselläni on tällä hetkellä kehitteillä kolmen pitkänsoiton äänittäminen. Haen myös vokalistia omiin biiseihin. Näissä sun biiseissä oli ihan makea laulusoundi. Puhelimitse mut saa kiinni : 0400850791

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti