Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tuottaminen ja sovittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Metallican St. Anger levyn tuotanto.
1 2 3 4 5
Ukko
18.07.2007 20:23:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoitteko tiistai iltana telkusta ko. projektia. Yli 600 päivää levyn tekoon ja välillä James häippäisi pitkäksi aikaa katkaisuun. Kyllä täytyy porukalla olla pitkä pinna ja kova usko itseensä sellaisessa pyörityksessä, etenkin kun ei ole talouden kannalta mikään pakko saada levyäaikaiseksi. Vaikka duunasihan se Boston jotain levyänsä viisi vuotta.
 
Ben_D
18.07.2007 20:35:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun on tarpeeksi kuuluisa ja iso bändi voi tehdä mitä vaan, millaiset soundit vaan ja millaisia biisejä vaan. He taisivat ihan tarkoituksella haluta kurkkupurkkivirvelin ja autotallikitarat.
 
http://www.myspace.com/fiercemetal
Mohla
18.07.2007 20:40:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

He taisivat ihan tarkoituksella haluta kurkkupurkkivirvelin ja autotallikitarat.
 
OT
Aika outoo jos ne vahingossa ois levylle joutuneet.
/OT
 
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty


Housut.
Janus
18.07.2007 20:48:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun on tarpeeksi kuuluisa ja iso bändi voi tehdä mitä vaan, millaiset soundit vaan ja millaisia biisejä vaan. He taisivat ihan tarkoituksella haluta kurkkupurkkivirvelin ja autotallikitarat.
 
Eikun miksauksessa loppu aika ja Cubase SX 3:n ja Waves Diemond Bundlen kanssa vääntö koneesta (PC, integroitu ääni kortti) kesken. Varma tieto!
Lennu
18.07.2007 21:07:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikun miksauksessa loppu aika ja Cubase SX 3:n ja Waves Diemond Bundlen kanssa vääntö koneesta (PC, integroitu ääni kortti) kesken. Varma tieto!
 
Hehee, se oli kylläkin Kjaerhus gold bundle, muuten hyvä.
 
"Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser
Treplev
18.07.2007 21:33:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin naurettavaa touhua oli, ennen kaikkea se sanoituksien kyhääminen kaikessa väkinäisyydessään. Tuli sellainen olo että jääkää jo eläkkeelle.
 
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself."
Kukkis 77
18.07.2007 23:56:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun on tarpeeksi kuuluisa ja iso bändi voi tehdä mitä vaan, millaiset soundit vaan ja millaisia biisejä vaan. He taisivat ihan tarkoituksella haluta kurkkupurkkivirvelin ja autotallikitarat.
 
Voihan mikä tahansa bändi tehdä mitä vaan ja millaiset soundit vaan ja millaisia biisejä vaan.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Roberto
19.07.2007 00:11:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan mikä tahansa bändi tehdä mitä vaan ja millaiset soundit vaan ja millaisia biisejä vaan.
 
Ja tekeekin!
 
Robert
19.07.2007 00:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan mikä tahansa bändi tehdä mitä vaan ja millaiset soundit vaan ja millaisia biisejä vaan.
 
Nyt aletaan olla asian ytimessä.
 
Itse tykkään kurkkupurkkivirvelistä, vaikka se aluksi järkyttikin.
 
Signature
Kukkis 77
19.07.2007 00:17:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkään kurkkupurkkivirvelistä, vaikka se aluksi järkyttikin.
 
Minä taas en voi sietää sitä. Joskus humalapäissäni tein semmosen The Unforgiven-versioinnin höystettynä ihan hirveällä kurkkupurkkivirvelillä. Voin laittaa sen tänne jos löydän jostakin vanhan kovalevyn raunioista..
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Ben_D
19.07.2007 00:20:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan mikä tahansa bändi tehdä mitä vaan ja millaiset soundit vaan ja millaisia biisejä vaan.
 
Myykö mikä bändi tahansa miljoonia tekemällä mitä tahansa paskaa millä tahansa soundeilla? Etsitään se pointti asioista....
 
http://www.myspace.com/fiercemetal
Jaakkoopuukkoo
19.07.2007 00:28:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myykö mikä bändi tahansa miljoonia tekemällä mitä tahansa paskaa millä tahansa soundeilla? Etsitään se pointti asioista....
 
Mun mielestä Kukkiksella oli myös pointti. Eikä mainitunlaiset tekniset yksityiskohdat välttämättä määrää menestystä.
 
En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa.
Janus
19.07.2007 01:10:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myykö mikä bändi tahansa miljoonia tekemällä mitä tahansa paskaa millä tahansa soundeilla? Etsitään se pointti asioista....
 
Metallica olis myynyt uusimmalla levyllään miljoonia, vaikka se olisi 74-minuuttinen kokoelma erivärisistä kohinoista, bonus-DVD:llä spektrianalysaattorianimaatio levyn sisällöstä kommenttiraidan kera.
BuzBuz
19.07.2007 01:24:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä keskustelualue pureutuu vahvasti kotistudiottamisen piireihin ja niiltä seutuvilta voisi nostaakkin tälläisen minua kaivertaneen ajatuksen pinnalle.
 
-Jos St. Anger tehtäisiin kotistudiossa olisi laatu täyttä paskaa ja miksaaja idiootti amatööri.
 
-Mutta koska tyypit käyttivät studioonsa paljon rahaa on koko loisto vain erilaisuuden hakemista valtavirrassa.
 
Mutta tuostakin voi tietysti olla montaa mieltä. Se vaan minua näin yleisesti ihmetyttää, että tarvisi olla tuhansien eurojen laitteet ja vuosien kokemus että SAA tehdä huonoa laatua.
 
Some kind of monster osoittaa myös aika hyvin näin tosi-tv merkeissä minkälaista touhua tuo levynteko oli. Ihmetyttää että saivat levyn ulos vihdoin ja viimein. Tuloksesta voi olla myös monta mieltä. Minä omalla tavallaan pidän siitä.
 
Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään.
Jormaz
19.07.2007 01:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimensä mukainen levy tuntui tulleen. Omituista biisintekoa tosiaan, mennään studioon ja paiskotaan surinaa ja pauketta ryhmäterapian lomassa. Melkoinen Iisakin kirkko, tosin Iisakin kirkko on ihan kaunis mitä nyt olen kuvia nähnyt. Jos levyn tekeminen on noin väkinäinen prosessi niin kannattaisi miettiä sitä projektia uudestaan ennen kuin päästään kunnolla alkuun. Sellaisenaan St. Anger kyllä on kelpo levy jos bändi käyttäisi sitä vain yksityiseen terapiakäyttöön eikä ikinä soittaisi sitä ulkopuolisille.
 
Summer is coming, fat boys are happy
Ben_D
19.07.2007 03:08:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metallica olis myynyt uusimmalla levyllään miljoonia, vaikka se olisi 74-minuuttinen kokoelma erivärisistä kohinoista, bonus-DVD:llä spektrianalysaattorianimaatio levyn sisällöstä kommenttiraidan kera.
 
Niin...tätä mä kait koitin vähän niinkun sanoa tossa aikaisemmin...ei vaan tuntunut oikein menevän perille.
 
http://www.myspace.com/fiercemetal
Tympee Huttunen
19.07.2007 06:14:50 (muokattu 19.07.2007 06:15:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itketään täällä "epäsovinnaisista" soundeista ja mennään sen jälkeen toiseen topicciin valittamaan nykymusiikin liian siloitelluista ja hiotuista soundeista, jooko?
 
Mulla pyörähti St. Anger taannoin soittimessa ja ne soundit ovat mielestäni mainiot. Ihmiset ovat tainneet tottua noihin nykymetallimössöihin niin paljon, että ns. heikkotasoinen soundi tuntuu täysin vieraalta. Mielestäni oli hyvä veto tehdä ns. raaka ja alkukantaiselta soundaava levy. Laittakaa sitä vanhaa VENOMIA soimaan Devin Townsendin sijaan!
Conrad Lant
19.07.2007 08:16:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laittakaa sitä vanhaa VENOMIA soimaan Devin Townsendin sijaan!
 
Juuri sitä. Tai paria viimeisintä Entombedia.
 
Metallirieskojen ylituotettu kikkelikiillotus on ah niin ysäriä.
 
No one prayed for Sodom
Ben_D
19.07.2007 08:58:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri sitä. Tai paria viimeisintä Entombedia.
 
Metallirieskojen ylituotettu kikkelikiillotus on ah niin ysäriä.

 
Kyllä on nyky Entombedinkin soundien rupisuus kaukana Left Hand Pathin ja Clandestinen viemärisoundista...Deathbreath sentään vähän lähempänä vanhaa Entombedia.
 
http://www.myspace.com/fiercemetal
Deves
19.07.2007 10:08:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin...tätä mä kait koitin vähän niinkun sanoa tossa aikaisemmin...ei vaan tuntunut oikein menevän perille.
 
Olet maailmassa nimeltä In'ternet. Täällä kukaan ei ymmärrä mitä haluat sanoa, pääasia on, että se ymmärretään väärin, ja siitä saadaan vedettyä herne nenään. Ja jo on kaikilla hyvä mieli ja tulevaisuus turvattu.
 
Ja mitä nyt sitten noihin laadullisiin puoliin musiikista mitä tuossa jotkut jotenkin kommentoivat, niin eipä kovinkaan monen bändin ensimmäiset tuotokset kyllä kuulosta niin juhlavilta tai suuren ammattitaidon näytteiltä. Ja nyt tarkoitin sitten äänitys puolta, en biisien rakennetta.
 
En ole täydellinen, minusta puuttuu kaikki virheet.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «