Muusikoiden.net
05.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Saksofonin kanssa pyöräily
1
missaolen
28.03.2015 07:14:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!

Olen innolla saksofonin soiton juuri aloittanut, mutta paljoakaan soittimesta en vielä tiedä. Aikaisempina koulukeväinä ja -syksyinä on ollut tapanani pyöräillä koulumatkani ~20km suuntaansa, mutta ensimmäistä kertaa minulla on roudattava soitin. Mietinkin että pitäisikö minun luopua pyöräilystä koulumatkoina vai sietääkö saksofoni lämpötilavaihteluja ja jousetonta menoa? Sateelta ilman muuta soittimen laukun suojaisin, mutta jos soitin muutenkin kärsisi niin pyöräilen sitten mieluummin erikseen pidempää lenkkiä.

Ja tiedättekö muita saksofoniin liittyviä ympäristövaikutuksia? Esim. Ulkona soittamiseen liittyvät asiat ym. Kaikenlainen soittimen kuntoon vaikuttavista tekijöistä oleva keskustelu minun puolestani tervetullutta!

Hekku56
28.03.2015 21:28:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oma soittimeni on unohtunut yöksi monta kertaa autoon talvella. Onhan se kylmä mutta lämmettyään soi ihan normaalisti. Tuskin sentään pakkasella pyöräilet. Ei kai foni pyöräilystä kärsi jos on kunnon laukku. Niitä pieniä korkinpaloja kai voisi irtoilla tärinästä, jos liima on kuivunut mutta tuskin sekään mikään yleinen ongelma on

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti