Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuka antaisi trumpetti tunteja Keski-Suomessa?
1
Esko-setä
07.01.2015 21:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen 55-vuotias nuorimies Jyväskylästä ja etsin jotakuta, joka haluaisi opettaa minulle trumpetin soiton alkeita. Olen soittanut aikoinaan n. 44 vuotta sitten kornettia, mutta enpä voi sanoa muistavani siitä paljonkaan. Osasin jotain perus torvisoittokunta juttuja nuoteista. Jos tiedät jonkun joka voisi tunteja Keski-Suomen alueella antaa, laitappa yhteystietota. T. Esko Ourila p. 0400-741 377. PS. OSTIN JO YAMAHA OPPILASTRUMPETIN VALMIIKSI JOTA PÄÄSEN NÄPELÖIMÄÄN JO LÄHIPÄIVINÄ.
 
jarzanza
10.01.2015 11:22:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä ilmoittautuisi yksi opetusta tarvitseva.
Mahtaisiko Jämsästä löytyä henkilöä, joka neuvoisi alkuun trumpetin soitossa. Kokemusta ei ole ja nuottejakaan en osaa lukea.
Jonkinlainen trumpetti itseltä löytyy ja on siitä jo ääntäkin saatu pihalle.
 
Joppe S
13.03.2015 14:37:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esko-setä: Olen 55-vuotias nuorimies Jyväskylästä ja etsin jotakuta, joka haluaisi opettaa minulle trumpetin soiton alkeita. Olen soittanut aikoinaan n. 44 vuotta sitten kornettia, mutta enpä voi sanoa muistavani siitä paljonkaan. Osasin jotain perus torvisoittokunta juttuja nuoteista. Jos tiedät jonkun joka voisi tunteja Keski-Suomen alueella antaa, laitappa yhteystietota. T. Esko Ourila p. 0400-741 377. PS. OSTIN JO YAMAHA OPPILASTRUMPETIN VALMIIKSI JOTA PÄÄSEN NÄPELÖIMÄÄN JO LÄHIPÄIVINÄ.
 
Etsi Googlesta Juha Lauttamus. Hän on erinomainen trumpetisti Jyväskylästä(Palokasta)ja opettaa mm. trumpetin soittoa.
Hän johtaa myös lukuisia bandejä joten mukaan banditoimintaankin pääset varmasti.
T: Joppe
Jussin bandikaveri
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «