Muusikoiden.net
08.12.2016

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Saksofoni opettaja haussa
1
JaPek77
13.12.2014 00:02:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noin 1,5 vuotta sitten tuli hankittua saksofoni. Silloin tällöin tullut yritettyä soittaa, mutta fiilistelyksi jäänyt.

Löytyisikö Keravan suunnalta opettajaa joka voisi opettaa alkuun.

Hieman infoa taustasta.

Pianoa tulee soiteltua, kitaraa hieman vähemmän. Noin 30 vuotta taitaa olla ensimmäisestä piano tunnista. Soittamista tulee harrastettua omaksi iloksi. Rytmi on minulle tuntematon käsite.

Osoitteeseen zatopek77@kolumbus.fi voi laittaa infoa jos tiedossa saksofoni opettaja.

Hekku56
13.12.2014 19:41:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

täällä Hämeenlinnassa musiikkiopistolta voi ottaa 10 tunnin jakson. Itse olin soittanut pianoa joskus ennen kuin aloin ajaa mopoa ja siitäkin on jo kauan. Sitten soitin muutaman vuoden huilua mutta siinäkin vuosien tauko. Tämmönen kurssi oli älyttömän hyvä eikä edes mahdottoman kallis. Itse sain ainakin paljon kun ammattiopettaja auttoi alkuun. Kai niitä harrastajia olisi löytynyt mutta pahimmillaan olisin oppinut huonoja soittatapoja. En tunne Hyvinkään musiikkiopistoa tms mutta sieltä kannattaa kysyä ensin. Ei Hämeenlinnaankaan pitkä matka ole, musiikkiopisto on lähellä rautatieasemaa

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti