Muusikoiden.net
03.12.2016

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä foni kyseessä?
1
Mismatch error
11.12.2014 16:36:11 (muokattu 11.12.2014 17:24:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastaan käveli tenorifoni, jonka merkki jäi tunnistamatta. Kyljessä etäisesti ukkelia muistuttava kaiverrus jonka päällä pari riviä kiinalaisia merkkejä. Hopeoitu. Vanha. Liekö vain jokin halpiainen vai aivan kunnon peli? Kannattaako kunnostaa?

Ps. Otin kuvan tuonne omiin otoksiin, jos siitä irtoais enemmän infoa.

"Koska kahvia ei voi nauttia rajattomasti täytyy luoda illuusio sen jatkuvasta juomisesta." -Kerkko Koskinen
Hekku56
12.12.2014 15:52:33

ei sano leima mitään. Onko lisää kuvia. Miltä se tuntuu, lonksuuko mikään kohta, onko lommoja, kaikki osat tallella? Onhan noi mielenkiintoisia projekteja. Itselläni edelleen musta intialainen tenori työn alla. Osat paikoillaan, vääntelyvaihe meneillään

Mismatch error
13.12.2014 13:27:00

Suukappaleesta päätellen ollut aikoinaan kovassa soitossa, korkistakaan ei ole kuin jäänteet. Lommoja ei ole tullut vastaan; kahdesta tollasesta ison läpän päällä olevasta suojasta on yksi jalka irti, kaksi isointa läppää sulkeutuu heikosti, kaksi painiketta jumittaa, yksi läppä aukeaa kallistettaessa. Tyynyt vois tarvita huomiota ja mekanismit liukastetta. Alkaa vähän haiskahtaa selmer-kopiolta minun sormiini. Upeasti patinoitunut.

"Koska kahvia ei voi nauttia rajattomasti täytyy luoda illuusio sen jatkuvasta juomisesta." -Kerkko Koskinen
Hekku56
13.12.2014 19:34:10

oman varsinaisen soittopelini löysin kirpputorilta ja kunnostutin korjaamolla ja tuli helkkarin hyvä. Keilwert vuodelta -36. Maksoin 150€ ja korjauksesta reilun 500€ mutta kannatti. Olen jo tienannut pikkukeikoilla plussan puolelle vaikka olen täysin harrastelija. FB saxofoninsoitto on hianoo

Tämä oma projektini löytyi täältä torilta. Sen kunnostuksesta on oma ketjunsa. Hauskaa hommaa ja vie ajatukset työasioista. Olen oppinut jo juottamaan aika hyvin

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti