Muusikoiden.net
11.12.2016

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kenellä kokemuksia thomann kotori-poikkihuilusta
1
Mozarella
03.03.2013 11:00:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin tuollaisen Kotori by thomann poikkihuilun, kun halusin kokeilla H-jalallista huilua. Nyt odottelen jännityksellä postipakettia. olisi mukavaa, jos jollakin olisi kokemuksia jakaa thomannin huiluista. :)

Jopotzuki
06.03.2013 18:26:00

Nuo tuotteet by thomann on sellasia et ne on luultavasti ihan ok laatua. Tuskin mitään huippua, jopa ehkä huonojakin. Kaveri osti halppis-thomann huilun ja se on kuulemma ihan kämänen. Kauhean jäykkä ja matalat äänet ei soi. Se tosin oli sitä halppisluokkaa, mutta nuo kotorit ovat sellaista hintaluokkaa jo, että ihan surkeita niitten ei pitäisi olla.

Mozarella
06.03.2013 19:12:23

No se on jo postissa odottelemassa. Lauantaina kipaisen hakemassa ja voisinkin laittaa tänne sitten mielipiteeni huilusta. Tosin mulla ei ole vertailukohteena kuin yksi huilu ja olen aika aloittelija, mutta mielipide kuitenkin, että soiko ne äänet vai ei.. :)

Mozarella
09.03.2013 14:35:59

Tässä kävi juuri niin kuin toivoin.. Tuntuu että korkeammat äänet soi tuossa kotorissa helpommin jos vertaa james trevorin privilegeen. Mutta olen aloittelija ja minulla on suuri päivittäinen vaihtelu tuossa äänen muodostuksessa.. Tuntumakin on ihan ok. ainut mikä vähän haitaa on se, että tuo oikean käden pikkurilli (joka siis tukee huilua) luistaa helposti..

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti